فرماندار مشگین شهر ،مدیران کمکار را به استعفای اجباری تهدید کرد
فرماندار مشگین شهر ،مدیران کمکار را به استعفای اجباری تهدید کرد
فرماندار مشکین شهر تصریح کرد: چنانچه مدیری بدون اعلام وضعیت عادی در مناطق بحرانی سیل‌زده، سرخود به محل کار خود برگردند، استعفایشان را آماده کنند.

به گزارش آذرسلام، شهرام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشگین‌شهر با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران شهرستان، چنانچه پیش از اعلام وضعیت عادی در مناطق بحرانی سیل‌زده به محل کار خود برگردند، استعفایشان را آماده کنند، اظهار داشت : بررسی آخرین وضعیت مناطق و روستاهای سیل‌زده شهرستان حاکی از لزوم رسیدگی عاجل است. از این رو مدیران همه دستگاه‌های اجرایی که عضوی از ستاد مدیریت بحران شهرستان هستند، باید در این مناطق از تمام ظرفیت و امکانات خود جهت خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده بهره‌گیری کنند.

وی افزود: به دنبال بارش شدید باران طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری، شاهد وقوع سیل در ۱۸ روستای شهرستان مشگین شهر بوده ایم که باعث بروز خسارات قابل توجهی در بخش های کشاورزی، شیلات، تأسیسات برق، آب و فاضلاب و راه های عشایری و روستایی شده است.

محمدی ادامه داد: طبق برآوردهای اولیه صورت گرفته، حدود ۲ هزار میلیارد ریال خسارت های مالی این سیل بوده است و مطابق بررسی‌های به عمل آمده، ۸۰ واحد مسکونی دچار خسارت شده‌اند که از آن‌ها ۳۰ مورد نیازمند تخریب و احداث مجدد بوده و ۵۰ واحد نیز به تعمیرات قابل توجهی نیازمند هستند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: این سیل موجب گرفتگی مسیر رودخانه‌ها، کانال‌های آب کشاورزی و مسیل‌ها شده است که عملیات لایروبی آن‌ها به سرعت در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است و همچنین راه‌های روستایی و عشایری آسیب دیده نیز به اقدام فوری و کمک رسانی عاجل از سوی راهداری استان نیازمند است.

شهرام محمدی تأکید کرد: ما به مردم شریف شهرستان این قول را می‌دهیم که تا اطمینان قطعی از اتمام وضعیت بحرانی و برگشت جریان زندگی در مناطق سیل‌زده به روال عادی، از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان استفاده می‌کنیم.

انتهای خبر/