فرماندار مشکین شهر صدای امام جمعه اردبیل را در آورد ! + فیلم
فرماندار مشکین شهر صدای امام جمعه اردبیل را در آورد ! + فیلم
در آئین کلنگ زنی بر زمین سرمایه گذاری در مشکین شهر با حضور مسئولین شهرستانی و استانی امام جمعه اردبیل به فرماندار این شهر در تعلل مجوز سرمایه گذاری تشر تندی زد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، طی دوروز گذشته کلیپ جنجالی، اظهارات و تشر تند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به فرماندار فعلی مشکین شهر ” اکبر صمدی “بازخورد فراوانی در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام به دنبال داشت و در سوپر پیج های مهم اینستا نیز مدام در حال پست گذاری است.

 

فرماندار فعلی شهرستان مشکین شهر که قبلا نیز در دوران تصدی مسئولیت فرمانداری نیر نتوانست کارنامه موفقی در بحث جذب سرمایه گذاری بدست آورد اکنون در تصدی فرمانداری مشگین شهر موجب نارضایتی سرمایه گذاران و امام جمعه اردبیل  شده است.

 

در این مراسم افتتاحیه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مجلس خبرگان رهبری، استاندار و سایر مسئولین شهرستان مشکین و اردبیل حضور داشتند؛ قبل از آیین کلنگ زنی زمین این پروژه سرمایه گذاری؛ فرماندار مشگین شهر خطاب به امام جمعه اردبیل بیان می کند که امروز این افتتاحیه مصادف با تولد رهبر معظم انقلاب بوده! دراین حین آیت الله سید حسن عاملی بلافاصله با در دست گرفتن میکروفون، با عطاب، خطاب به فرماندار اظهار می کند که ” آقای فرماندار تولد رهبری را تبریک گفتند من تشکر میکنم! ولی شما به امورات و مشکلات شهرستان خود برسید! بلای کربلا! را سر این سرمایه گذار ” عزیزاده” تواین یک سال اوردید شما نمی خواد به این جورکارها دخالت کنید! بروید مشکلات سرمایه گذاران را حل کنید وظیفه شما این است. بعد از یک سال معطلی مجوز سرمایه گذاری! اکنون تبریک می گویید؟  از سایر ادارت شهرستان نیز گله مندیم اگر اقای استاندار نبود مجوز این سرمایه گذار غیر ممکن بود! و از وی تشکر می کنم.آقای عزیزاده “سرمایه گذار” می توانستند پول خود را بردارند و به هر نقطه ای از کشور برای سرمایه گذاری بروند اما برای عزت و اشتغال افرینی در این استان و مشگین حاضر شدند”.

 

بحث فرار سرمایه گذاران و یا عدم روی خوش سرمایه گذاری در استان اردبیل بلای جان توسعه این استان بوده و هست و خاستگاه این معظل نیز در وحله اول بروکراسی اداری و در مرتبه های بعدی تنگ نظری برخی مدیران و یا احیانا سهم خواهی برای صدور مجوز در برخی موارد بوده است.

 

سرمایه گذاران زیادی بعد از حضور در استان و گرفتار شدن در ماشین زمان در نهایت پشیمان شده و نیمه کاره مجوز و یا سرمایه گذاری را رها کرده و التماس دریافت مبلغ سرمایه گذاری انجام شده را داشته تا رخت ببندند در این میان تنها فردی که به شدت به این موضوع بارها و مکررا در تریبون های متعدد از جمله خطبه های نماز جمعه معترض و مطالبه خواهی کرده است نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اردبیل “آیت الله دکتر سید حسن عاملی” بوده است.

 

رایزنی های اقتصادی و سیاسی در سطح ملی زیادی را وی داشته تا پروژه های بزرگ این استان از جمله آره آهن اردبیل-میانه، منطقه ویژه تجاری و اقتصادی در استان، مشکلات عشایر و کشاورزان و همچنین معلمان حل و فصل شود.

 

وی در سفر ریاست جمهوری فعلی به اردبیل نیز بر سر موضوع بیکاری و ازدواج جوانان از روحانی خواست صندوقی به این منظور تعیین و تشکیل شود.

 

 فیلم مراسم و تشر آیت الله عاملی

 

 

انتهای خبر/