فرماندار اردبیل: سرویس مدارس و چالش ترافیکی اردبیل
فرماندار اردبیل: سرویس مدارس و چالش ترافیکی اردبیل
آیین تجلیل از فرهنگ یاران و طلایه داران نمونه ترافیک در هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل صبح امروز در روز در آیین تجلیل از طلایه‌داران و فرهنگ‌یاران ترافیک که در سالن جلسات راهور استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری از ۱۲۰ هزار دانش‌آموز کمتر از ۱۲ هزار نفر از سرویس مدارس استفاده می کند که موجی از ترافیک را در ساعات معین ایجاد میکند.

فرماندار اردبیل با تاکید یافتن راهکار فوری و جدید برای ترافیک گفت: با هوشمندسازی معابر و کنترل هوشمند ترددها و طبقه بندی محدوده‌های شهری بخشی از مشکلات و معضلات ترافیکی قابل رفع است.

در ادامه اعجازی با قدردانی  از خدمات راهور استان و اردبیل گفت: با هدف آینده نگری و کاهش ترافیک؛ پیوست ترافیکی باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد که زوج و فرد شدن پلاک کی از آن ایت.

 

کلام الله صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در این آیین با اشاره به تربیت صحیح دانش آموزان گفت: نگاه تک بعدی به نوجوانان و دانش آموزان را محکوم به شکست است.

وی با تبریک هفته نیروی و قدردانی از آنها افزود: نیاز به کمک همه ارگانها احساس می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به مدیران و مسئولان تمامی مدارس در سطح استان اعلام شده که برای حل مشکل ترافیک تعامل و همکاری را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

در پایان با اجرای سرود توسط همیاران پلیس دانش آموز و تجلیل از طلایه‌داران و فرهنگیاران ترافیک نمونه مراسم پایان یافت.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده