فاز دوم دوم طبق تعهدات عملیاتی شود
فاز دوم دوم طبق تعهدات عملیاتی شود
سیدعبدالله طباطبایی دادستان اردبیل در بازدید از پل قدس گفت: متأسفانه در زمان آغاز مطالعه پروژه برخی جزئیات بررسی نشده و شاهد برخی کم‌کاری و نواقص پروژه بودیم.

به گزارش آذرسلام، سید عبدالله طباطبایی در بازدید از پروژه پل قدس ،با بیان اینکه حجم عملیات عمرانی انجام گرفته و کار شبانه‌روزی در این پروژه ستودنی است، اظهار داشت: خوشبختانه فاز اول پروژه را طبق تعهدات قبلی عوامل اجرایی در نیمه اول مهرماه تحویل گرفتیم و در آستانه بهره‌برداری است و اصرار ما بر اتمام به موقع فاز دوم با رعایت همه جوانب استاندارد کار است.

وی افزود: با توجه به این که طبق صورتجلسه تعیین شده، عرشه اصلی پل قدس اردبیل  تحویل داده شده و تعهدات داده شده برای ارائه مرحله دوم تا پایان آبان ماه است که از شرکت مربوطه و آقای ناظمی می‌خواهیم موانع موجود در پروژه را هر چه سریع‌تر برطرف‌ کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: نیاز است کنترل سطح و نیز کیفیت‌بخشی به پروژه و استفاده از نورهای استاندارد در این پروژه و برخی جزئیات مهم نیز مد نظر باشد و انتظار می‌رود تا نظارت‌های لازم توسط مشاوران پروژه تا زمان پایان پروژه با جدیت ادامه داشته باشد تا شاهد افتتاح پروژه‌ای مطلوب و مورد انتظار باشیم.

طباطبایی تصریح کرد: متأسفانه در زمان آغاز مطالعه پروژه برخی جزئیات بررسی نشده و شاهد برخی کم‌کاری و نواقص پروژه بودیم که انتظار ما این است که پیمانکار پروژه پل قدس، فاز دوم پل را طبق تعهداتی که داشته تا پایان آبان ماه به اتمام برساند و تحویل دهد.

محمود صفری شهردار اردبیل نیز در جریان این بازدید، ضمن ارائه گزارش عملکرد از زمان تصدی سمت شهرداری و فعال ‌سازی مجدد کارگاه این پروژه تاکنون، از اتمام عملیات نصب چراغ های روشنایی و نصب نرده حفاظ پل قدس خبر داد و گفت: نامساعد بودن شرایط جوی کار آسفالت را چند روز به تأخیر انداخت، اما طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، این عملیات نیز تا روز پنجشنبه به اتمام رسیده و عرشه اصلی آماده عبور ترافیک خواهد شد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تسنیم