غرض نامزد خودخوانده یک وزارتخانه چیست؟
غرض نامزد خودخوانده یک وزارتخانه چیست؟
گاهی اوقات خبرهایی در برخی رسانه های زرد! بومی اردبیل منتشرمی شود که رنگ و بویی غیراز خبر و حواشی ناگفتنی دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، گاهی اوقات خبرهایی در برخی رسانه های زرد! بومی اردبیل منتشرمی شود که رنگ و بویی غیراز خبرو حواشی ناگفتنی دارد.

تصورکنید کسی را که تکاپوی استاندارشدن وی بقیمت تبعید وی به پایتخت شود و درآنجا نیز باز لقمه گنده تری در دهان بگذارد که یاخفه خواهد کرد یا باید دور بیاندازد!

این فرد کسی نیست جز”جهانگیرمیرزای فیلم شازده!! که از پستوها پیرامون خود را مدیریت می کرد و ضربه مهلکی به اطرافیان وارد می کرد!

از او که کوتوله سیاس!ی در بین کارشناسان علوم سیاسی و مدیریتی یاد می شود بدلایل نامعلوم! خود را نامزد خودخوانده یکی از وزارت خانه ها عنوان کرده که اصلا نام و نشانی از وی نیست و افراد قدر قدرتی در نوبت تصدی این صمت بصف نشسته اند! حال معما اینجاست، چرا کسی که تازه دستش به برخی مسئولیت های خرد، رسیده است چنین در شیپور نامزدی یک وزارت می کوبد که خودش هم می داند این شانتاژخبری بوده و جهت اهداف و اغراض برای بهره برداری …؟بماند!، است.

*درهر صورت حضرت حافظ غیب گو چه زیبا سخن فرمودست..

 

                               واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند                                              چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

و یا حضرت مولانا فرمودست..

 

                                  اندر پسِ پرده؛ گفتگوی من و توست                                                                روزی که در آن پرده بر افتد؛ نه تو مانی و نه من

انتهای خبر/