عملیات اجرایی باند دوم جاده اردبیل_ سرچم تسریع می‌شود
عملیات اجرایی باند دوم جاده اردبیل_ سرچم تسریع می‌شود
استاندار اردبیل با بیان اینکه عملیات زیرسازی و خاک‌برداری باند دوم جاده اردبیل _ سرچم تسریع می‌شود، گفت: ۲۱ کیلومتر از قطعات ۳ و ۴ این پروژه تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام،اکبر بهنامجو روز یکشنبه در بازدید از جاده اردبیل _ سرچم افزود: پیمانکار پروژه متعهد شده با افزایش نیروی کار و ماشین‌آلات لازم طبق برنامه زمان‌بندی اقدام کند و در صورت مساعد بودن شرایط جوی امسال عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی، احداث ابنیه‌ فنی و سابگرید انجام و عملیات روسازی و آسفالت نیز در نیمه اول سال۱۴۰۰ اجرایی شود.

وی در رابطه با عملیات عمرانی در ابتدای جاده اردبیل به سرچم هم گفت: ۳۵ کیلومتر مسیر به راه و شهرسازی استان تفویض شده بود که از این ۳۵ کیلومتر در ۲۸ کیلومتر عملیات راه‌سازی تمام شده و هفت کیلومتر نیز در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از هفت کیلومتر نیز چهار کیلومتر در مرحله روسازی قرار دارد و تا پایان آذرماه عملیات خاکی آن پایان و سه کیلومتر باقی مانده نیز در سال آینده تکمیل می‌شود.

بهنامجو تاکید کرد که مسیر اردبیل _سرچم برای استان از هر لحاظ یک مسیر و پروژه حیاتی است و تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا از جبهه‌های مختلف این مسیر تعریض و دوبانده شود.

استاندار اردبیل گفت: با تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی علیرغم کاهش بودجه و اعتبارات عمرانی در کشور ، اعتبارات عمرانی استان سه برابر افزایش یافته و این موضوع نشان دهنده انجام عملیات پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در استان است.

جاده اردبیل – سرچم ۱۷۸ کیلومتر طول دارد که حدود ۵۰ کیلومتر از آن در منطقه کوهستانی قرار دارد و ۱۱۸ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی استان اردبیل است.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : ایرنا