“عسگر گنجه” مدیر احتمالی روابط عمومی استانداری اردبیل
“عسگر گنجه” مدیر احتمالی روابط عمومی استانداری اردبیل
شنیده ها حاکی از آن است که بررسی های جهت معرفی عسگر گنجه به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل قوت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام اردبیل، دولت سیزدهم با خط شکنی و بدعت شکنی تصاحب پست های مدیریتی دایمی و ثابت کشور در گذشته که بعضا چهره های خسته و سالخورده بودند؛ کنار زده و با شجاعت و قدمی مثبت نیروهای متخصص و متعهد انقلابی و البته جوان را برای سکانداری کشور برگزیده که در انتصاب وزرا و استانداران و فرمانداران شاهد آن هستیم.

 

آنچه قابل ارزیابی و اهمیت بوده تشکیل تیم کاری زیر مجموعه این مدیریت های بزرگ و کلان و باالتبع استانی است که این تیم نیز بتواند خواسته های مدیر و مسئول و نیز مطالبات مردمی را محقق سازد در غیر اینصورت بدون انتخاب تیم کاری متخصص و متعهد هیچ مدیری موفق نبوده و نخواهد بود.

بنابراین سبک و سیاق دولت انقلابی و پر انرژی سیزدهم نیز بر همین مبنای بهره و میدان دهی به نیروهای جوان بوده و در مدت اندک نیز امیدهای زیادی بین مردم و کشور ایجادشده و مردم منتظر خبرهای خوش توسعه و بهبود زندگی و معیشت در این دوره دولت هستند.

در استان اردبیل نیز انتصاب های امیدوارکننده و آینده نگری در پست های حساس استان از استانداری دکتر سید حامد عاملی که از آن به عنوان رویش انقلاب یاد می شود؛  گرفته تا معاونت های مهم و مدیریت های دستگاهها که در حال تغیییر و تحول است.

در تمام دستگاههای اجرایی آنچه خروجی عملکرد و نتایج کاری شبانه روزی مسئولین را منعکس و بازتاب می دهد بازوی مهم روابط عمومی بوده و ارتباط مستقیم با بیان عملکرد یک مدیر داشته و نشان دادن موفقیت یا عدم موفقیت مسئول از دید مردم مستقیما به مجموعه روابط عمومی آن برمی گردد.

 دراین بین استانداری به عنوان مرکز مدیریت دولت محلی و بالاترین مقام اجرایی استان و نماینده رئیس جمهور و البته فعالیت و مدیریت روابط عمومی آن از اهمیت بسزایی برخوردار است بویژه آنکه مسئول آن باید متخصص رسانه بوده و دارای روحیه و انرژی خستگی ناپذیر باشد.

گزینه هایی برای مدیریت روابط عمومی استانداری اردبیل مطرح و شنیده می شود اما پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام بر اساس تحقیق و پیگیری این موضوع به یکی از گزینه های رسانه ای رسیده که احتمالا بسیار بالایی برای معرفی وی می رود.

بر اساس خبرهای غیر رسمی و آنچه که در برخی کانالهای تلگرامی مشاهده و منتشر شده است  نام “عسگر گنجه” در بررسی ها جهت انتخاب و معرفی احتمالی وی برای مدیریت روابط عمومی استانداری اردبیل قوت گرفته است.

گنجه که سالهاست چهره، نام و اثرات گزارش های تلویزیونی و مجازی و رسانه ای وی برای اهالی استان و یا کشور پوشیده نیست؛ دارای ۳۵ سال سن و فارغ التحصیل رشته روابط عمومی با گرایش مدیریت رسانه ها است.

 

عسگر گنجه که فعالیت وی از مرکز صدا و سیمای مرکز اردبیل شروع شده است، ۱۲ سال در این مرکز گزارشگر و خبرنگار بوده و فعالیت های چون؛ سردبیر و گوینده مجله خبری صدا و سیمای اردبیل، نماینده دانشکده خبر در وزارت علوم، دانشجوی برتر دانشگاه خبر، مشاور رسانه ای دبیر کل دانشجویان کشور، تهیه کننده و نویسنده مستندهای اجتماعی و تاریخی، تدوینگر خبر و مستند، نفر برتر ساخت کلیپ و مستند در جشنواره های استانی و کشوری، مسئول رسانه کاروان راهیان نور اعزامی به شمال غرب و جنوب کشور، تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی، قاری ممتاز قرآن، مسئول روابط عمومی هیئت اعظم حضرت ابـوالفضل العباس(ع)، دبیر و نماینده خبری باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، عضو جمعیت حامیان ولایت فقیه وعضو جبهه مردمی جمنا را در رزومه کاری و سوابقی دارد.

عسگر گنجه همچنین مسئول روابط عمومی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل، عضو فعال بسیج رسانه استان اردبیل، عضو مجمع جهانی مدیریت شرکت های تبلیغاتی، خبرنگار برگزیده در سال های ۹۴-۹۵-۹۶، مسئول روابط عمومی واحدهای مسکن مهر پردیس تهران، مسئول روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، عضو فعال کمیته رسانه آیت الله سید ابراهیم رئیسی را در تجارب خود ثبت کرده است.

اخیرا نیز وی به عنوان بازیگر کلیدی سریال “سلمان فارسی” که در دست ساخت بوده انتخاب و در حال ایفای نقش و هنرمندی است.

سریال سلمان فارسی که به کارگردانی “داوود میر باقری” در حال ساخت بوده و بزرگترین پروژه تلویزیونی تاریخ ایران محسوب می شود؛ عسگر گنجه از اردبیل به عنوان “سردار ساسانی یا سردار ایرانی” ایفای نقش خواهد داشت.

” گفتنی است مراسم عقد “عسگر گنجه” در ۲۱ آذر سال ۱۳۹۵ در مزار شهدای گمنام اردبیل واقع در دور دریاچه شورابیل بازتاب و استقبال گسترده ای در بین اصحاب قلم و رسانه ها و مردم را به همراه داشت”.

 

 پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام افق های بلند و پیشرفت های بزرگ تری را برای این فعال رسانه و هنرمند هم استانی آرزو می کند.

 

انتهای خبر/