عاملی خطاب به الهام علی اف: نگذار عاشقان حسینی دشمنت شوند/اجازه عزاداری اربعین را صادر کن!
عاملی خطاب به الهام علی اف: نگذار عاشقان حسینی دشمنت شوند/اجازه عزاداری اربعین را صادر کن!

به گزارش آذرسلام،آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در خطبه امروز نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: کربلا ظرفیت ملی و بین المللی دارد و بشارت می دهم استکبار را در معرض لرزش و سقوط قرار داده است. عاملی افزود: رسانه های معاند  فوت یک زن زائر در مرز را دست […]

به گزارش آذرسلام،آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در خطبه امروز نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: کربلا ظرفیت ملی و بین المللی دارد و بشارت می دهم استکبار را در معرض لرزش و سقوط قرار داده است.

عاملی افزود: رسانه های معاند  فوت یک زن زائر در مرز را دست اویز قرار داده تا رعب و تخریب راه بیاندازند.

در ادامه وی گفت: پیاده روی اربعین در گرمای شدید نشان عشق به مکتب امام حسین .ع. است و اگرعدالت معرفی امام حسین.ع. محقق شود جامعه اصلاح می شود.

عاملی در ادامه خطاب به الهام علی اف گفت: از باب خیرخواهی اعلام میکنم “خیلی هه از باکو تماس می گیرند که از عزاداری اربعین و کربلا محروم شده ایم،نگذار عاشقان حسینی برای تود شمن شوند، قسم می خورم ازحیث خیرخواهی می گویم اجازه بده عزاداری کنند”.

وی افزود: ناصرالدین شاه ارزو داشت برای امام حسین گریه کند و اشک بریزد.

وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه امام جمعه اردبیل گفت: ظرفیت مرز تمام شده و از طرفی بی آبی غوغا می کند و رساندن آب ولو کم ثواب دارد زائران حتما به هشدارهای زیارتی توجه کنند.

وی افزود: چقدر شاکر خدا باید باشیم که ملت حسینی داریم و کشور عراق از موج جمعیت زوار غافل گیر شده و ترددهابامشکل مواجه است.

او در پایان گفت: در کشور مغرب سفارت اسرائیل همه کارمندان زن را مورد تعرض و تجاوز قرار دار داده که سفیر در راس فساد است و مردم خواهان پلمپ این مرکز هستند.

انتهای خبر/