عاملان و پشتیبانان تروریست‌ها را مجازات می‌کنیم/ سکوت مدعیان حقوق بشر مروج تروریسم است
عاملان و پشتیبانان تروریست‌ها را مجازات می‌کنیم/ سکوت مدعیان حقوق بشر مروج تروریسم است
وزیر کشور در جریان سفر به شیراز با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: در این سفر به بررسی ابعاد مختلف این حادثه تروریستی خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از تسنیم، احمد وحیدی، در جریان سفر به شیراز، با بیان اینکه “در این سفر به بررسی ابعاد مختلف این حادثه تروریستی خواهیم پرداخت” گفت: این حادثه تروریستی که در آن تعدادی از هموطنان و زائران حرم مطهر شاهچراغ(ع) مجروح و یک نفر شهید شدند از طرف دشمنان قسم‌خورده ماست و این‌که دشمنان ما تصور کنند با این حرکت‌های بزدلانه و آتش گشودن به‌روی مردم می‌توانند امنیت و ثبات ما را به خطر بیندازند اشتباه می‌کنند چرا که ملت ما استوار است.

وی سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر را مروج این‌گونه اعمال تروریستی دانست و گفت: سال گذشته نیز شاهد همین اتفاق در حرم مطهر بودیم که تعدادی از عزیزان شهید شدند و تمام مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت کردند و همین سکوت و حمایت‌های آنها مروج این‌گونه اعمال تروریستی است.

 

او ادامه داد: منتظر خواهیم بود که ببینیم عکس‌العمل آنها در قبال این حادثه تروریستی چه خواهد بود که البته قابل پیش‌بینی است که همانند مرتبه قبل مُهر سکوت به این اقدام تروریستی بزنند و عکس‌العملی نشان ندهند.

وحیدی عکس‌العمل نیروهای حفاظتی و امنیتی حرم مطهر در ابتدای وقوع حادثه تروریستی را به‌موقع توصیف کرد و افزود: هم‌اینک نیز کار در کنترل نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است و بر اوضاع مسلط هستند.

وی ادامه داد: کسانی که در این کار همکاری، مشارکت و پشتیبانی کردند به‌شدت به عقوبت خواهند رسید و دشمنان ملت رها نخواهند شد.

 

 

انتهای پیام/+