طرح پویش « ایران مهربان» بمنظور جذب حامی ایتام آغاز شد
طرح پویش « ایران مهربان» بمنظور جذب حامی ایتام آغاز شد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: این طرح در راستای کمک به ایتام و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در حاشیه نشست سراسری زنده فرمانده بسیج مستضعفین با فرمانده هان بسیج و مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) که بصورت ویدئو کنفرانس در اردبیل برگزار شد،به کلیات پویش ایران مهربان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای کمک به ایتام و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۶۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل قرار دارند به میزان دریافتی این دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی به هر کودک یتیم مبلغ ۲۷۵هزار تومان کمک هزینه پرداخت می شود که با توجه به تورم موجود این میزان کمک مالی بسیار ناچیز است بنابراین در پویش ایران مهربان درصدد هستیم تا با جذب حامیان نیکوکار این میزان حمایت مالی را به ۷۰۰هزار تومان در ماه برسانیم.

دشتی به میزان پرداختی به دانش آموزن تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت عنوان طرح محسنین نیز اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی به هر دانش آموز تحت پوشش نیز مبلغ ۱۸۰هزار تومان پرداخت می شود که درصدد هستیم با جذب حامیان مردمی، این میزان را نیز تا مبلغ ۵۰۰هزار تومان افزایش دهیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با بیان اینکه پویش ایران مهربان همزمان با ایام سالروز ولادت حضرت علی(ع) در استان اردبیل آغاز شده است گفت: این پویش مردمی تا سالروز شهادت حضرت امیرالمونین(ع)  ادامه خواهد داست.

وی افزود: بنا داریم تا مدت زمان مقرر با کمک بسیج مستضعفین و مردم نیکوکار ۲۰هزار حامی جدید شناسایی کنیم تا  ضمن تامین اهداف پویش ایران مهربان ، شاهد جهشی بزرگ در جذب حامیان طرح اکرام و محسنین در استان اردبیل شویم.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : سبلان ما