طرح “شهید سلیمانی” مرهمی بر آلام خانواده های آسیب دیده کرونا شد
طرح “شهید سلیمانی” مرهمی بر آلام خانواده های آسیب دیده کرونا شد
فرماندار اردبیل افزود: طرح شهید سلیمانی مرهمی برای آلام خانواده های آسیب دیده از کرونا شد و توانستیم با همکاری بسیج و نیروهای مختصص بهداشتی و هلال احمر مدیریت مناسبی در کنترل پیک های شیوع بیماری کرونا داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، «مسعود امامی یگانه» امروز (۱۱ اسفندماه) در اختتامیه هنرواره حبیب در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: صحنه های بی بدیلی که در دوران دفاع مقدس در کشور رقم خورد برای همیشه تاریخ ماندگار شد و این رشادت ها که مادران فرزندان خود به جبهه های جنگ اعزام کردند و پس از شهادت و یا جانبازی آنها را قربانیان راه اسلام و انقلاب معرفی کردند بی نظیر بود.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: در آن دوران تاریخی از همه اقشار مختلف مردم از کشاورز تا دانشجو و دانش آموز حضور داشت و به زعم منویات مقام معظم رهبری تا ۵۰ سال نیز این خاطرات ثبت شود نمی تواند حق مطالب بیان شود.

 

وی افزود: ثبت این خاطرات و سخنان باید دارای بار معنایی و مفهومی باشد تا بتواند با نگاه هنرمندانه حق مطلب را به نسل فعلی و آیندگان انتقال دهد.

 

امامی یگانه اظهار داشت: بسیاری از همین شعرها و مضامین انقلابی و اسلامی افراد را در صحنه های انقلاب حفظ کرد و انگیزه و روحیه رزمندگان را بالا برد و رسالت امروز نویسندگان نیز انتقال همین پیام های اعتماد نفس، اعتقاد به خاک و وطن و دفاع از نوامیس کشور باشد و این روحیه را به عنوان سرمشق نسل امروز تقویت کند.

 

وی اضافه کرد: همین بیماری کرونا نیز بسیاری از مشکلات را در کشور به وجود آورد و سال گذشته در چنین زمان های مدیریت جهادی در کشور راه افتاد و به رغم دروغ پراکنی دشمنان که نشان از ضعف در مدیریت و کنترل بیماری در کشور را مخاطره می کردند امروز شاهد هستیم که در تولید ماسک و مواد ضدعفونی هیچ مشکلی نداریم و همه اینها در سایه تلاش شبانه روزی و جهادی است.

 

فرماندار اردبیل افزود: طرح شهید سلیمانی نیز مرهمی برای کاهش آلام خانواده های آسیب دیده از کرونا شد و توانستیم با همکاری بسیج و نیروهای مختصص بهداشتی و هلال احمر مدیریت مناسبی در کنترل پیک های شیوع بیماری کرونا داشته باشیم.

 

امامی یگانه بیان کرد: هم اکنون با تکیه بر روحیه جهادی که آموزه های دوران دفاع مقدس است بسیاری از مشکلات در کشور حل کرده ایم و این پیام را باید در صحنه های انقلاب حفظ کنیم تا شاهد پیشرفت و ترقی با تیکه به توان داخلی باشیم.

انتهای خبر/