طرح تفصیلی اردبیل تا پایان سال ارائه می‌شود
طرح تفصیلی اردبیل تا پایان سال ارائه می‌شود
شهردار اردبیل گفت: طرح تفصیلی شهر اردبیل تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که اجرای این طرح، نقش مهمی در توسعه متوازن کلانشهر اردبیل در آینده خواهد داشت، چرا که در طول ۶ سال گذشته این پروژه به اتمام نرسیده بود.

محمود صفری در دیدار با مسئولان استانی اظهار داشت: پروژه‌های پل قدس، پل شهید سلیمانی و دوربرگردان میدان ورزش به عنوان ۳ پروژه عمرانی شاخص و مهم حال حاضر شهرداری هستند که طبق تمهیدات به عمل آمده در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

وی بیان کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل تا پایان امسال به اتمام می‌رسد که اجرای این طرح، نقش مهمی در توسعه متوازن کلانشهر اردبیل در آینده خواهد داشت، چرا که در طول ۶ سال گذشته این پروژه به اتمام نرسیده بود.

شهردار اردبیل ادامه داد: پروژه‌های مهمی همچون طرح تبادل پل بسیج و کنترل هوشمند ترافیک اردبیل نیز از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور باغ شریعت نیز در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف می‌شود و خبرهای خوشی در انتظار هم‌شهریان اردبیلی است.

صفری بیان کرد: انتظار داریم در راستای ایجاد عدالت نیز مساعدت‌های دولتی از جمله اختصاص قیر به شهرداری اردبیل نیز رعایت عدالت در تخصیص براساس جمعیت شهری مبنای کار باشد تا بتوانیم از این طریق شاهد شرایط تسهیل در این زمینه باشیم و مشکلات و موانع موجود در این راستا برطرف شود.

وی تصریح کرد: بحث معارضین عمدتاً دولتی پروژه‌های پل نیایش و پل تقاطع آقاباقر از ماه‌های گذشته بلاتکلیف باقی‌ مانده که در این زمینه نیز با همکاری دستگاه‌های مربوطه در حال انجام است و امیدواریم طبق تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر و رفع مشکلات موجود برای در مسیر ریل قرار گرفتن پروژه باشیم.