صدور موافقت اصولی گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستان مشگین شهر
صدور موافقت اصولی گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستان مشگین شهر
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: موافقت اصولی گاوداری شیری 3هزار راسی که توسط شرکت کشت و دامداری فکا به نمایندگی از شستا در شهرستان مشگین شهر راه اندازی می‌شود، صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، شهرام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به صدور موافقت اصولی گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: پس از صدور موافقت اصولی واحدهای گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستان‌های نیر و گرمی، سومین موافقت اصولی در شهرستان مشگین شهر صادر شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سرمایه‌گذاری و مطالبه مردمی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی استان با بسیج کارشناسی در کمترین زمان ممکن موافقت اصولی این سرمایه‌گذاری بزرگ و مهم را صادر کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با بیان اینکه مراحل صدور موافقت اصولی در شهرستان‌های نمین و خلخال نیز در دست انجام است، گفت: شرکت کشت و دامداری فکا به نمایندگی از شستا ۵ واحد گاوداری شیری  ۳هزار راسی را راه اندازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: به زودی تیم کارشناسی و مدیریتی استان از واحدهای تولیدی این شرکت در پلدشت آذربایجان‌غربی و اصفهان بازدید خواهد کرد.

محمدی گفت: امیدواریم مراحل تامین و تخصیص آب این واحدهای تولیدی تسریع شود تا مراحل اجرایی ساخت و ساز آغاز گردد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران‌ منطقه برای اتمام مراحل اولیه این سرمایه گذاری بزرگ قدردانی کرد و گفت: نیازمند عزم‌جهادی برای بهره‌گیری از این فرصت بزرگ برای سرمایه‌گذاری هستیم و همه وظیفه داریم امورات مرتبط با سرمایه گذاری را تسریع کنیم.

انتهای خبر/