شناسایی و توانمندسازی دانشجویان مستعد از اهداف انجمن ملی فیلم ققنوس
شناسایی و توانمندسازی دانشجویان مستعد از اهداف انجمن ملی فیلم ققنوس
وحید رشیدزاده دبیر جشنواره فیلم ققنوس در اردبیل گفت: لزوم استفاده درست از اشتیاق جوانان برای کار در فضای هنری و شناسایی و توانمندسازی دانشجویان مستعد از اهداف انجمن ملی فیلم ققنوس است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، وحید رشیدزاده دبیر انجمن ملی فیلم ققنوس در استان اردبیل اظهار کرد: تربیت نیروی تراز انقلاب که هم از تعهد و تخصص قابل قبولی برخوردار باشد و هم بتواند با ایفای نقش در عرصه‌های مختلف به حل مسائل و مشکلات مردم و کشور کمک کند یکی از مهم ترین مواردی است که در شرایط کنونی توجه ویژه ای را نیازمند است.

وی در ادامه افزود: این انجمن با هدف شبکه‌سازی و سازماندهی دانشجویان مستعد و علاقه‌مند و پرورش و حمایت از فیلمسازان متخصص در سطح سازمان بسیج دانشجویی شکل گرفته است.

رشیدزاده با بیان اینکه ورود بسیج دانشجویی به عرصه فیلم و مدیا اتفاق مبارکی است گفت: سردرگمی و آشفتگی در بین دانشجویان کاملا محسوس است و این انجمن می‌تواند در حوزه هنر کمک شایانی به جوانان و دانشجویان علاقه‌مند کند.

دبیر انجمن ملی فیلم ققنوس در استان اردبیل گفت: فعالیت و همکاری نیروهای علاقه‌مند و مستعد این حوزه بسیار حائز اهمیت است و این اشتیاق برای کار در فضای هنری باید به درستی استفاده شود.

وی عنوان کرد : با آغاز به کار این انجمن در استان اردبیل ضمن شناسایی و سازماندهی علاقه مندان به این حوزه ، با برگزاری دوره های مختلف در حوزه فیلم و تولید محتوا با حضور اساتید خبره نسبت به توانمندسازی دانشجویان اقدام خواهد شد.

رشیدزاده تصریح کرد: طبق اهداف و سیاست های کلی انجمن ملی فیلم ققنوس اعضا و فعالین این انجمن بصورت ریشه ای و اساسی درباره فرهنگ ، هنر ،رسوم ،مسائل و مشکلات استان مطالعه و پژوهش کرده و سپس آثار خود را متناسب با آن ارائه خواهند کرد.

 

انتهای خبر/