سند تک برگی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی رونمایی شد
سند تک برگی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی رونمایی شد
با حضور رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان از سند تک برگی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی رونمایی شد

به گزارش آذرسلام، رئیس کل دادگستری استان بر لزوم تسریع در اقدام مردم و مسئولان دستگاه ها و نهادهای دولتی برای تبدیل سند دفترچه ای به سند تک برگی الکترونیکی املاک تحت تملک خود تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان استان گفت: در راستای اجرای قانون حدنگار مصوب سال ۱۳۹۴ شورای حفظ حقوق بیت المال استان اقدامات جدی در این خصوص برداشته و از کلیه دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردم خواسته است تا نسبت به صدور سند تک برگی املاک خود که گام مهم و موثری در پیشگیری از اختلافات و دعاوی می باشد،اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان با قدردانی از استقبال خوبی که از سوی ادارات و مردم از این طرح انجام گرفته است اظهار داشت: یکی از ادارات دولتی که عملکرد خوبی در این خصوص داشته است اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان است که طی این مدت برای ۳۸۰ سند دفترچه ای خود اقدام نموده که از این تعداد برای ۲۳۰ فقره آن سند تک برگی از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است و اقدامات لازم برای صدور ۱۵۰سند تک برگی در دست اقدام می باشد که امید است تا پایان سال برای این تعداد نیز سند تک برگی صادر شود.

وی گفت: یکی از اسناد تک برگی صادر شده، سند بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی می باشد که از میراث گرانبها و فاخر استانی و ملی است و امروز این سند بنام اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان صادر گردید.

وی در پایان از عموم مردم و دستگاه ها و نهادهای دولتی خواست تا هر چه سریعتر نسبت تبدیل سند دفترچه ای به سند تک برگی الکترونیکی املاک خویش اقدام کنند.

انتهای خبر/