بازدید رئیس دادگستری استان اردبیل از دادگاههای نمین و هیر
بازدید رئیس دادگستری استان اردبیل از دادگاههای نمین و هیر
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از حوزه قضائی نمین و هیر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در بازدید از دادگستری شهرستان نمین و حوزه قضائی هیر ضمن تاکید بر اجرای دقیق برنامه های ابلاغی اظهار داشت: سند تحول قضایی، فصل الخطاب تمامی اقدامات تشکیلات قضایی استان است.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی مورد تاکید آن رویکرد فناوری و دادرسی تمام الکترونیکی است که این امر خود باعث کاهش زمان رسیدگی و رضایت اربابان رجوع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: بهره‌مندی بیش از پیش از فن آوری‌های نوین، توسعه دادرسی های الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع، اتقان آراء، تسریع و تدقیق در رسیدگی‌ها از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان است.

کثیرلو در ادامه بازدید  و سرکشی از حوزه های قضائی در بازدید از کنترل دقیق پرونده‌های ارجاعی از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی و رفع نقص آنها قبل از ارجاع پرونده به شعبه ها، استفاده از پابندهای الکترونیکی برای واجدین شرایط  و درج استفاده از آن در آرای بدوی از دیگر تاکیدات رئیس کل دادگستری استان بود.

تشکیل جلسه تخصصی با مسئولان این حوزه ها جهت استماع مسائل و مشکلات مطرح شده، بازدید و سرکشی به تمامی شعبات و عرض خدا قوت به همکاران قضائی و اداری ، بازدید از پروژه های در حال احداث و پاسخگویی به اربابان رجوع  حاضر در مجتمع های قضایی از دیگر اقدامات حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو و هیات همراه  در این سفر کاری یک روزه بود.

انتهای خبر/