سنجش عملکرد ۲۵۰۰ نازل سوخت مایع در استان اردبیل/ برچسب آزمون دوره‌ای، بیانگر صحت عملکرد نازل‌ها ی سوخت است
سنجش عملکرد ۲۵۰۰ نازل سوخت مایع در استان اردبیل/ برچسب آزمون دوره‌ای، بیانگر صحت عملکرد نازل‌ها ی سوخت است
مدیرکل استاندارد استان اردبیل از سنجش عملکرد ۲۵۰۰ نازل سوخت مایع در استان اردبیل خبرداد و گفت: نصب برچسب آزمون دوره‌ای، بیانگر صحت عملکرد نازل‌ها ی سوخت است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، هاشم علایی  مدیرکل استاندارد استان اردبیل پیش از ظهر امروز در  جمع خبرنگاران به تشریح نتایجآزمون و سنجش ادواری صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع بنزین و گازوئیل جایگاه های سوخت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت:صحت عملکرد ۲۵۰۰ نازل سوخت مایع در استان در جریان آزمون و بازرسی دوره‌ای پایش و سنجش شد.

 

وی افزود: بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها، طبق برنامه به صورت دوره‌ای و به شکل هر سه ماه یک بار و با هدف حمایت از حقوق جایگاه‌داران و مصرف کنندگان انجام می‌شود.

 

علایی با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۴۹ نازل سوخت مایع در جایگاه‌های سوخت استان فعال است که صحت عملکرد آنها برابر برنامه تدوین شده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود، گفت: در این بازدیدها پنج مورد مغایرت جزیی در نازل‌های فعال در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان مشاهده شد که پس از تنظیم لازم و رفع ایراد و تصدیق مجدد، مجوز فعالیت دوباره برای این نازل‌ها صادر شد.

 

وی اضافه کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد استان اردبیل، بازرسان آزمایشگاه تایید صلاحیت شده همکار و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، به صورت دوره‌ای جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان را بازرسی می کنند.

 

انتهای خبر/