سریال شاه اسماعیل صفوی ساخته می‌شود
سریال شاه اسماعیل صفوی ساخته می‌شود
معاون امور استان‌های صداوسیما برای ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام اردبیل، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی قول مساعد داد و گفت: این امر با جدیت پیگیری و تحقق می‌یابد.

او با اشاره به نقش ویژه اردبیل در تاریخ و فرهنگ کشور گفت: باید ظرفیت فرهنگ و تاریخ اردبیل به طور ویژه معرفی شود و رسانه ملی در این زمینه نقش اساسی دارد و در قالب برنامه‌های مختلف ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی اردبیل را معرفی می‌کند.

معاون امور استان‌های صداسیما از تبدیل وضعیت تعدادی از خبرنگاران خبر داد و افزود: در استان اردبیل هم این امر اجرایی می‌شود و بقیه خبرنگاران هم به مرور ساماندهی می‌شود.

عابدینی یکی از اولویت‌های صداسیما را امید آفرینی با محوریت بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و در این راستا صداسیما با جدیت پای کار آمده است.

آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم بر ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی تاکید کرد و گفت: این سریال باید به صورت ویژه ساخته شود و صداسیما باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشد.

او بر ساماندهی و تعیین تکلیف خبرنگاران استان اردبیل تاکید کرد و گفت: این خبرنگاران نقش اساسی در اطلاع رسانی و شفاف سازی اذهان عمومی دارند و نباید دغدغه شغلی داشته باشند و وضعیت شغلی آن‌ها حل شود.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران