سردار بابازاده: شهید سلیمانی یک نابغه نظامی بود/تجلیل از فن آوری سپاه استان به عنوان رده برتر+تصاویر
سردار بابازاده: شهید سلیمانی یک نابغه نظامی بود/تجلیل از فن آوری سپاه استان به عنوان رده برتر+تصاویر
دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان اردبیل با تجلیل از رده ها و فرماندهان برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در دهمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل که روز گذشته در سالن شهید حیدری این ستاد اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی‌بدیل و در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی علیه‌السلام است و موقعیتی است که به مرور سیره عملی ایشان بپردازیم.

 

 

وی هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج عنوان کرد و افزود: این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

 

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمانه، نابغه نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز این سردار سرافراز اسلام سرآمد بود.

 

در این جشنواره همچنین دبیر کنگره بزرگداشت شهدای اردبیل با بیان اینکه جایگاه بسیج و سپاه مانند خورشید درخشانی است که همه می بینند و نیازی به بیان ندارد، افزود: در جبهه های فرهنگی، عقیدتی، نظامی،‌ سیاسی و اقتصادی و در همه عرصه ها، ‌نقش پررنگ و جلوه گر بسیج و سپاه را می بینیم اینها همه نشان دهنده دست برتر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و قدرت رزمی و نظامی سپاه است.

 

سردار کریمیان تصریح کرد: امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است وبه همین جهت پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در محلات طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشند.

 

 

درپایان مراسم دهمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از فرماندهان و رده‌های برتر سپاه و بسیج تجلیل به عمل آمد و در بین معاونت ها معاونت فن آوری و اطلاعات این مجموعه به عنوان رده برتر بین معاونت های سپاه استان معرفی و از سرهنگ پاسدار علی حیدری مسئول این معانت تجلیل بعمل آمد.

در خصوص عملکرد منحصر بفرد این رده برتر گفتنی است بعد از ۳۰ سال، مجموعه های سپاه مرکز استان اردبیل به سیستم های پیشرفته الکترونکی و فیبر نوری مجهز و ارتباطات بین آنها از سرعت قابل توجهی برخوردار شد.

 

انتهای خبر/

  • منبع خبر : پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام