سارقان حرفه ای احشام ویلکیج دستگیرشدند
سارقان حرفه ای احشام ویلکیج دستگیرشدند
سرهنگ همت اللهیاری فرمانده انتظامي شهرستان "نمین" از دستگیری 2سارق حرفه ای احشام در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف سرقت های 7 میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش اذرسلام، سرهنگ همت اللهیاری فرمانده انتظامی شهرستان “نمین” از دستگیری ۲سارق حرفه ای احشام در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف سرقت های ۷ میلیارد ریالی خبر داد.
سرهنگ “همت اللهیاری” اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در بخش “ویلکیچ ” شهرستان “نمین”، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی  با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای ۲سارق را در این رابطه شناسایی و آنها را هنگام سرقت در شهر “آبی بیگلو” دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نمین گفت : سارقان در بازجوئی پلیس به ارتکاب۱۰ فقره سرقت احشام به ارزش ۷میلیارد ریال   اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ اللهیاری در پایان به کلیه دامداران توصیه کرد: محل نگهداری احشام را به سیستم های پیشگیری از سرقت مجهز کرده و از ورود افراد غریبه ای که تحت عنوان مشتری قصد بررسی محل نگهداری احشام و طرح ریزی نقشه سرقت را دارند به دامداری خود جلوگیری کنند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده
  • منبع خبر : تولیدی