روز تاسوعا و عاشورا محدودیت ترافیکی اجرا می شود
روز تاسوعا و عاشورا محدودیت ترافیکی اجرا می شود
سیدحجت فتاحی رئیس پلیس راهور استان اردبیل از اعمال محدودیت ترافیکی روز تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام،سید حجت فتاحی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما، در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسمات تاسوعا وعاشورای حسینی در جهت تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت های ترافیکی در تمامی شهر های استان اعمال خواهد شد.

سرهنگ فتاحی افزود: در این راستا در مرکز استان اردبیل در روز تاسوعا از ساعت۱۲ظهر تا اتمام مراسم تمامی مسیر های منتهی به چهاراه عالی قاپو از جمله(تقاطع باغمیشه،قیام،بازار،چهاراه امام) محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.
رییس پلیس راهور استان اردبیل یاداور شد: همچنین در روز عاشورا از ساعت۰۶۰۰صبح تمامی تقاطع ها و میادین جهات اربعه از جمله (تقاطع یاقوت،میدان بهشت فاطمه،چهاراه ژاندارمری ،چهاراه باغمیشه،تقاطع ورزش )به هسته مرکزی شهر محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

فتاحی اظهار داشت: انتظارمی رود همشهریان و هم استانی ها همچون سالیان گذشته خادمان وخدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

” به منظور تردد راحت عزاداران و دستجات عزاداری همه ساله این محدودیت اعمال می شود که ارمغان آن ضریب امنیت بالای عزاداران در خیابانها و جلوگیری از ایجاد صدای خودروها در وسط مداحی وعزاداری می شود،تردد پیاده زائرین به مراتب جلوه ای زیبا از حضور وسیع و گسترده عاشقان سیدالشهدا.ع. و ارادت آنها را به منحصه ظهور می گذارد”.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده