رئیس جمهور سیزدهم باید برای مردم کار کند نه اطرفیان خود!
رئیس جمهور سیزدهم باید برای مردم کار کند نه اطرفیان خود!
حجت الاسلام سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: رئیس جمهور سیزدهم باید برای مردم ارزش قائل باشد و برای حل مشکلات مردم کار کند نه اطرفیان خود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره ویژگی‌های رئیس جمهور سیزدهم ضمن تاکید بر اینکه به رئیس جمهوری نیاز داریم که شرایط کشور را درک کند، اظهار داشت: رئیس جمهور سیزدهم باید برای مردم ارزش قائل باشد و برای حل مشکلات مردم کار کند نه اطرفیان خود.

وی ضمن اشاره به این جمله که انتخابات از آن مردم است، خاطرنشان کرد: باور من این است که مردم به منزله آب زلال دریا هستند و در این دریا نیز ماهی‌هایی وجود دارند. اگر ماهی از آب بیرون بیاید قطعا هلاک خواهد شد هر مسئولی منهای مردم نیز کاری از پیش نخواهد برد. بنابراین نامزدها اگر از مردم رای می‌خواهند باید برای مردم خدمت کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: یک انتخابات پرشور می‌تواند پیام روشنی به جامعه جهانی بوده و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را افزایش دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید از ظرفیت‌های کشور به ویژه توانمندی‌های دفاعی آگاه بوده و آشنایی داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر توانمندی‌های دفاعی ما نبود دشمن لحظه‌ای برای حمله به ایران درنگ نمی‌کرد.

موسوی به مناظرات تلویزیونی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره و به آنان توصیه کرد که نامزدها در مناظرات رفتارهای سلبی علیه یکدیگر اتخاذ نکنند از حمله و تخریب یکدیگر اجتناب کنند و بدانند که مردم از نامزدهای انتخاباتی برای حل مشکلات کشور برنامه می‌خواهند.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : فارس