دیدار دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با رئیس کل دادگستری+شرح گفتگو
دیدار دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با رئیس کل دادگستری+شرح گفتگو
دبير ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر استان اردبیل در دیدار با رئیس کل دادگستری این استان ایجاد شعب ویژه قضائی در این راستا را درخواست کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از روابط عمومی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر حجت الاسلام میر عباس زاده دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردیبل صبح امروز دیدار و تبادل نظر کرد.

در این دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباسزاده با ارائه پیشنهاد و درخواست همکاری بین ستاد با دادگستری استان اردبیل گفت: راه اندازی شعب حمایت و معاضدت قضایی دادگستری برای رسیدگی به امور آمران به معروف و ناهیان از منکر امروز ضرورتی اجتناب ناپذیر شده است.

دبیر ستاد احیائ امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه با اذعان به اینکه امید آحاد جامعه در احقاق حقوق مردم به قوه قضاییه هست اظهار داشت: معرفی رابط قضایی از اصلی ترین موضوعات فعلی محسوب می شود.

او در ادامه برگزار دوره ها آموزشی جهت بالا بردن سطح بینش آمران و ناهیان نسبت به قانون و حقوق از دیگر برنامه های ستاد را نیاز این ستاد برشمرد و از دستگاه قضائی درخواست مساعدت و برگزاری این کلاس و دوره های اموزشی شد.

ناصر عتباتی رئیس دادگستری استان اردبیل نیز در این دیدار از حمایت های قاطع خود نسبت به ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و اظهار داشت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برنامه های متنوعی برای احیای فریضتین در دستور کار دارد و این معاونت حلقه ارتباطی بین ستاد و دادگستری خواهد بود.

در این دیدار عتباتی راه اندازی اکیپ مشترک بین ستاد ذکر شده و دادگستری را جهت بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی ضروری دانست و تاکید کرد: حوزه فریضتین فراتر از حوزه حجاف و عفاف دانسته بوده و برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی در اماکن هدف را بهترین موقعیت برای احیای فریضتین است.

انتهای خبر/