خروج ۶۰ دام سنگین از کشت و صنعت مغان و ورود سریع دادستان اردبیل/نوبت دهی اینترنتی دادگاه مدنی و خانواده
خروج ۶۰ دام سنگین از کشت و صنعت مغان و ورود سریع دادستان اردبیل/نوبت دهی اینترنتی دادگاه مدنی و خانواده
ناصر عتباتی گفت: بدنبال خروج دام و شکر از کشت و صنعت مغان اولتیماتوم به وزارت جهاد کشاورزی و شرکت مادر تخصصی شهرک های کشاورزی استان جهت تعیین هیئت مدیره و مدیر عامل برای شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، رئیس کل دادگستری استان اردبیل: اولتیماتوم به وزارت جهاد کشاورزی و شرکت مادر تخصصی شهرک های کشاورزی استان جهت تعیین هیئت مدیره و مدیر عامل برای شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ابلاغ شد.

رئیس کل دادگستری اردبیل با اعلام خبر فوق بیان کرد: بعد از ظهر روز گذشته خبری مبنی بر خارج کردن؛ تعداد ۶۰راس دام سنگین از واحد دامپروری و شکر تولیدی منتشر شد که بلافاصله با اعلام موضوع به دادستان مرکز استان و مأموریت به ایشان، بررسی های دقیق صورت پذیرفته و ضمن صدور دستورات قضایی،اقدامات لازم انجام شد.

عتباتی اعلام کرد: پیرو پیگیری های صورت گرفته در چند روز گذشته مجدداً موضوع به مسئولان وزارت جهاد کشاورزی خصوصاً رئیس شرکتهای مادر تخصصی شهرک های کشاورزی و معاون  وزیر جهاد کشاورزی اعلام و تأکید شد؛ سریعاً نسبت به تعیین اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل متعهد و متخصص از سوی وزارت جهاد کشاورزی در اسرع وقت اقدام شود و مقرر شد ظرف سه روز آینده در این خصوص تصمیم گیری شود.

 

*برگزاری پانزدهمین جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان

 

همچنین در پانزدهمین جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، مدیران، مسئولان و فعالان اقتصادی با طرح دو پرونده؛ با موضوعات طرح تولید فراورده های چوبی و دیگری مربوط به شرکت شیرآلات طارند در محل دادگستری استان برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این جلسه با تبریک هفته بسیج، کار جهادی، روحیه و تفکر بسیجی را در پیشبرد امور در تمامی حوزه‌ها بسیار اثر بخش و گره گشا دانست.

عتباتی در ادامه اظهار داشت: در شرایط کنونی، فعالان اقتصادی و تولیدی در خط مقدم نبرد اقتصادی قرار دارند و با اتکا به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی برای رونق تولید و اشتغال و مقابله با تحریم‌ها بسیجی وار و جهاد گونه تلاش می کنند.

وی افزود: بی شک همه دستگاه‌ها اعم از قضایی و اجرایی برای حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی مصمم هستند و بر خود وظیفه می دانند تا با تمام توان در راستای حل مشکلات و معضلات بخش تولید گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به فرمایشات دیروزمقام معظم رهبری اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نقشه راه و مسیری روشن برای کلیه مسئولان و دست‌اندرکاران امر اقتصادی کشور ترسیم کرده است. بنابراین همه ما وظیفه داریم تا در حوزه‌های مختلف اقتصادی با اتکا به این تاکیدات و رهنمودهای رهبری در رفع مشکلات اقتصادی همت مضاعف و روز افزون داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد؛ مسلماً بسیاری از گرفتاری ها، آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرایم و بزهکاری ها در جامعه ریشه اقتصادی داشته و فقر و بیکاری عامل اصلی وقوع این جرایم می باشد. بنابراین هرگونه گام برداشتن برای برطرف نمودن این معضلات و مشکلات مردم یک کار متعالی و بسیار ارزشمند است.در ادامه جلسه با برسی های صورت گرفته در جهت رفع مشکلات دو واحد تولیدی با شرکت شهرک های صنعتی،برق،گاز فاضلاب و….تصمیم لازم گرفته شد.

 

*راه اندازی نوبت دهی اینترنتی اجرای احکام مدنی و خانواده در شهرستان اردبیل

 

همچنین در راستای ارایه خدمت بهینه به شهروندان و جلوگیری از هرگونه ازدحام به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نوبت دهی اینترنتی اجرای احکام مدنی و خانواده در شهرستان اردبیل راه اندازی شد.

لذا وکلاء و مراجعین اجرای احکام مدنی و خانواده در شهرستان اردبیل لازم است قبل از حضور در اجرای احکام فوق نسبت به اخذ نوبت از طریق سایت “عدل ایران” به نشانی www.adliran.ir اقدام کنند.

انتهای خبر/