خبرنگاران پل ارتباط بین مسئولین و مردمند
خبرنگاران پل ارتباط بین مسئولین و مردمند
اردبیل- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خبرنگاران،دیده بانان اجتماعی و پل‌های امن ارتباطات دوسویه مردم و مسئولان هستند.

به گزارش آذرسلام، جلال آفاقی با بیان اینکه خبرنگاران، دیده بانان اجتماعی و پل‌های امن ارتباطات دوسویه مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: اصحاب رسانه ناظران اجتماعی و مدعی‌العموم جامعه هستند و باید ناظر بر عملکرد مسئولان باشند.

وی بر لزوم افزایش تعامل با صاحبان قلم و رسانه اشاره کرد و بیان کرد: همکاری‌های شایسته خبرنگاران در پوشش خبری اخبار و اقدامات و اطلاعیه‌ها در ارتقا آگاهی‌های عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم مؤثر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی مشعل فروزان عرصه اطلاع رسانی ادامه داد: شکی نیست که لحظه‌های زندگی با زحمات خبرنگاران حفظ و ماندگار می‌شود و بدون دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های خبرنگاران برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب و ارائه به افکار عمومی، رویدادها مثل یک واقعه تثبیت نشده است.

آفاقی خاطر نشان کرد: توجه به وظایفی همچون نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادق و شفاف و طرح و تبادل آرا و ابتکار در جامعه، ارزش و اهمیت حرفه خبرنگاری را آشکار تر می‌سازد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : مهر