حمایت معنوی و زیرساختی از هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل
حمایت معنوی و زیرساختی از هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل
سجاد انوشیروانی رئیس اداره ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه هیات ورزش تیراندازی با کمان این استان با غلامرضا شعبانی بهار ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان کشور دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از روابط عمومی هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی رئیس اداره ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه هیات ورزش تیراندازی با کمان این استان با غلامرضا شعبانی بهار ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان کشور دیدار کردند.

 

*آینده ورزش کشور باید در دست افراد کاربلد ورزشی باشد

 

غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور در دیدار با سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و بهنام کمالی، رییس هیات تیراندازی با کمان این استان با بیان اینکه آینده ورزش کشور باید در دست افراد کاربلد ورزشی باشد، گفت: خوشحالیم که افرادی با ویژگی های قهرمانی، مدیریتی و تحصیلات عالیه دانشگاهی سکان هدایت ادارات کل ورزش و جوانان در برخی استانها را در دست گرفته اند.

وی در این جلسه که در محل سایت تیراندازی با کمان کشور برگزار شد، با بیان اینکه رشته ورزشی تیراندازی با کمان جمعیت محدودی دارد و تجهیزات و لوازم گران قیمتی را نیاز دارد، افزود: هیات های استانی با بکارگیری مربیان مجرب در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در عرض دو سال می توانند نتایج خوبی را کسب کنند و کماندارانی را در حد عضویت در تیم ملی ارتقاء دهند.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور اظهار داشت: عملکرد ریاست فعلی هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل قابل قبول بوده و در مدت کوتاه اقدامات سازنده ای در این هیات ورزشی انجام گرفته است.

شعبانی بهار تصریح کرد: ایجاد تفاهم بین فدراسیون، اداره کل و هیات می تواند به توسعه ورزش تیروکمان در استانها بیانجامد و باید سعی و تلاش فدراسیون و ادارات کل ایجاد امکانات زیرساختی لازم برای پیشرفت تیراندازی با کمان در استانها باشد.

 

*میخواهیم تیراندازی با کمان استان اردبیل را توسعه دهیم

سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: تصمیم بر این است که رشته ورزشی تیراندازی با کمان استان اردبیل را توسعه دهیم و برای میزبانی مسابقات کشوری در هر رده سنی آمادگی داریم.

انوشیروانی ضمن تقدیر از زحمات رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور، موفقیت این رشته ورزشی را در طول مدت زمان ریاست فعلی فدراسیون قابل قبول دانست و گفت: ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان کشور با تلاشهای شبانه روزی و مدیریت صحیح خود توانسته است زیرساختهای لازم برای رشته ورزشی تیروکمان را فراهم کند و نتایج خوبی را در سطح تیم ملی کسب کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از عملکرد ریاست کنونی هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل ابراز رضایت کرد و گفت: اقدامات رییس فعلی در جهت پیشبرد اهداف این هیات در استان اردبیل تا به امروز خوب بوده و عقد تفاهمنامه ها با سایر هیات ها و ارگانها و داشتن روحیه تعامل و همکاری رییس هیات از جمله کارکردهای موثر وی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: برای بهتر دیده شدن ورزش تیروکمان در استان اردبیل تلاش لازم انجام خواهد شد تا مردم با این رشته ورزشی بیشتر آشنا شوند.

سجاد انوشیروانی ادامه داد: برای اسکان مربیان، کمانداران و داوران و همچنین برگزاری دوره ها در استان اردبیل زیرساخت های لازم و پشتیبانی های لازم برای توسعه ورزش تیروکمان در استان اردبیل را تدارک خواهیم دید.

 

*حمایتهای فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان دلگرم کننده است

 

در این دیدار بهنام کمالی رییس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل ضمن تقدیر از حمایت های ریاست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، گفت: این حمایت ها دلگرم کننده و انگیزه بخش است.

وی از ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان کشور درخواست کرد: برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر رشته ورزشی تیروکمان در استان اردبیل تجهیزات مورد نیاز را در اختیار هیات استان قرار دهد.

 

گفتنی است در پایان این جلسه سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با همراهی غلامرضا شعبانی بهار، ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان کشور از سایت تیراندازی با کمان این فدراسیون دیدن کرد و با میلاد وزیری، زهرا نعمتی و سایر ملی پوشان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

انتهای خبر/