حضور رئیس دادگستری استان اردبیل در بیمارستان بوعلی+تصاویر
حضور رئیس دادگستری استان اردبیل در بیمارستان بوعلی+تصاویر
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل با حضور در بیمارستان بوعلی و اهداء شاخه گل به پرستاران این روز را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، بمناسبت روز پرستار، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن صدور بیانیه ای به این مناسبت با حضور در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) با اهداء شاخه گل مقام پرستاری را گرامی داشت.

متن بیانیه رئیس دادگستری استان اردبیل بمناسبت روز پرستار به شرح ذیل است.

«آن سان که عشق و علاقه آمیخته با ایثار و از خودگذشتگی در قامت احیاء حیات، دمیدن روح زندگی و امید و ایمان به انسان ها خودنمایی می کند، حرفه پرستاری نمود پیدا می کند. حضور شرافتمندانه و جهاد گونه قشـر زحمتکـش پرستار در همه ایام به خصوص در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا در مراکز درمانی و تلاش خستـگی ناپذیر و شبانه روزی این عزیزان برای بازگشـت سلامتی به کشور برگ زرینـی بر افتخار آفرینی جامعه پرستاری است که مسلماً با تـأسی از اسوه صبر، استقامت و فداکاری یعنی حـضرت زینب (سلام الله علیها) بزرگ پرستار کاروان نینوا نشأت گرفته است.

بدین وسیله با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمندتان، فرا رسیدن سالروز ولادت عقیله بنی هاشم،حضرت زینب (سلام الله علیها) و « روز پرستار» را به همه ی مدافعان سلامت تبریک گفته، از خداوند منان سربلندی، سرافرازی و موفقیت روز افزون در تمام شئون زندگی برایتان مسئلت می نمایم».

ناصر عتباتی _ رئیس کل دادگستری استان اردبیل

+

انتهای خبر/