حجت الاسلام “جعفر توحیدی” رئیس دفتر  نمایندگی ولی فقه در سپاه اردبیل شد+تصاویر
حجت الاسلام “جعفر توحیدی” رئیس دفتر  نمایندگی ولی فقه در سپاه اردبیل شد+تصاویر
صبح امروز با حضور رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل و دیگر فرماندهان، مسئول جدید این دفتر در شهرستان اردبیل منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی آذرسلام، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایدنگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل صبح امروز در نماز خانه سپاه برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیات وحی  و مداحی در سوگ عزای سیدالشهدا (ع) و یاران شهیدش توسط یوسف رزاقی و عارف محجوب؛ حجت الاسلام “میثم فیاضی” رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس ( ع) استان اردبیل عزاداری ایام محرم را با رعایت پروتکل بهداشتی مورد تاکید قرار داد و افزود: طبق حدیثی از ائمه معصوم (ع) آتش محبت سیدالشهدا در دل شیعیان و مومنین خاموش نشدنی است و خداوند پاداش عجیبی در عزاداری امام حسین (ع) قرار داده است.

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در ادامه از خدمات و فعالیت حجت الاسلام “حسین نوری” مسئول دفتر قبلی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل و همکاری دیگر هیئت رئیسه و پاسداران قدردانی کرد و افزود: تا به امروز همکاری های خوبی بین حفاظت، ستاد فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه را شاهد بودیم و از این به بعد نیز باید بیشتر شاهد باشیم.

وی گفت: مسئولیت و وظیفه اصلی نهادنمایندگی در وحله اول نظارت بوده و بعد از آن هدایت و صیانت را بر عهده دارد.

 

فیاضی در ادامه به رسوایی تاریخی و بی نظیر امریکا در عدم اجماع رای نسبت به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل تصریح کرد: حتی کار به وتوی چین یا روسیه هم نرسید و از ۱۵ عضو شورای امنیت فقط “بولیوی” به آمریکا لبیک گفت این در حالی است که بولیوی را بسختی در نقشه جغرافیایی می توان پیدا کرد!.

رئیس دفتر ولی فقیه در سپاه استان اردبیل این دست آورد را از ثمرات و برکات معنوی خون های پاک شهدا برشمرد و ادامه داد: خون مظلوم شهدا حقانیت اسلام و ایران را به گوش جهانیان رسانده است.

 

وی در ادامه با معرفی حجت الاسلام “جعفر توحیدی” به عنوان رئیس جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان اردبیل وی را پرکار، مدیر و سخت کوش معرفی کرد و دراین راستا گفت: خدمات وی در سپاه شهرستان خلخال تاییدی بر این ادعاست.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار “حسن دهقانی” فرمانده سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه ستاد فرماندهی این شهرستان در گذشته ها نیز با دیگر رده ها همکاری بسیار نزدیک و همدلی خوبی داشته است گفت: پاسداران شهرستان اردبیل با تمام ظرفیت و با حس تکلیف و مسئولیت به وظیفه سازمانی و ذاتی خود عمل می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل وجود حفاظت و اطلاعات و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه را به منزله دو بال پرواز برشمرد و گفت: در صورت نبود هرکدام دیگری لنگ خواهد بود و این دو در صیانت و هدایت سپاه نقش اساسی و حساس دارند.

گزارش از خبرنگار آذرسلام/

انتهای خبر/