جنگ روانی گسترده ای علیه رئیسی به راه افتاده است/مردم اصلح را برگزیند
جنگ روانی گسترده ای علیه رئیسی به راه افتاده است/مردم اصلح را برگزیند
با نزدیک شدن به انتخابات برخی به دنبال ایجاد جنگ روانی بر علیه رئیسی بوده و این هجمه‌ها در حال تشدید شدن است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سید حامد عاملی ‌در همایش حامیان سید ابراهیم رئیسی در اردبیل اظهار کرد: تحول در عرصه اقتصادی و اجتماعی تنها به دست دولتی عادل و با نگاه برابری اتفاق می‌افتد و بی‌شک مردم در این انتخابات پیش رو بیش از هر ضروریات دیگری با هدف احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت و برابری به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور خوب گفت: خدمت به مردم یک اصل مهم برای یک دولت انقلابی و جهادی است و مردم باید این روحیه جهادی را در رئیس جمهور آینده مشاهده کنند.

رئیس ستاد رئیسی در استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه رواج فساد در دولت کنونی و دولت‌های قبلی سبب دلسردی مردم نسبت به نظام و انقلاب شده و انتظار می‌رود تا مردم نسبت به این موضوع واقف بوده و با بینش در انتخابات پیش رو حاضر شوند.

عاملی همچنین خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی،‌اجتماعی و سیاسی کنونی در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و برای حل این معضلات در مسیر بالندگی و رشد کشور نیازمند نیروهای انقلابی و نیرویی جهادی هستیم.

وی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای نه تنها دلگرمی نظام بوده بلکه مایه سربلندی و افتخار ملت ایران در برای کشورهایی است که چشم به زمین خوردن ایران دوخته‌اند و مردم ما باید بدانند که اکنون وقت خالی کردن عرصه نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان ادامه داد: امیدواریم مردم استان اردبیل در ۲۸ خرداد حماسه‌ای دیگر خلق کرده و همچون دوره‌های قبل پشتیبانی خود از نظام را به اثبات برسانند.

عاملی ارتباط دینی اردبیل باعث شده تا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این استان عنایت ویژه داشته باشد و انتظار می‌رود مردم ولایی اردبیل نیز با حضور در صحنه حمایت خود را از نامزد انقلابی اعلام کنند.

انتهای خبر/