ثبتنام ۹هزار نفر برای مسکن ملی از استان اردبیل
ثبتنام ۹هزار نفر برای مسکن ملی از استان اردبیل
مدیر کل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای مسکن ملی از ثبتنام 9هزار نفر برای مسکن ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن استان از احداث نزدیک به ۷۵۰ واحد در طرح مسکن ملی در استان اردبیل خبر داد.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی و سایر سازندگان واحدهای مسکن ملی در راستای کاهش قیمت تمام شده با حفظ ایمنی و لحاظ کردن کمترین میزان سود در احداث واحدها عمل کنند.

استاندار اردبیل رعایت نکات ایمنی در احداث واحدهای مسکن ملی را اولویت این طرح عنوان کرد و خواستار توجه سازندگان به این موارد شد.

وی بیان کرد: واحدهای مسکونی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و لازم است در تهیه نقشه‌ها تمام موارد مورد نیاز برای سهولت زندگی در این واحدها لحاظ شود.

وی تصریح کرد: جانمایی پارکینگ، فضای آزاد بین ساختمان‌ها و توجه به زیبایی نما از جمله نکاتی است که در تهیه نقشه‌ها باید به آن توجه شود.

ثبت نام ۹هزار نفر در مرحله اول و دوم طرح مسکن ملی در استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه  با اشاره به ثبت نام حدود ۹ هزار نفر در مرحله اول و دوم این طرح گفت: پیش بینی می شود شش هزار نفر واجد شرایط بوده و حدود سه هزار نفر از این تعداد شرایط واریز پول را بپذیرند.

محبوب حیدری افزود: برخی از ثبت‌نام کنندگان در مرحله واریز سهم ریالی خود با مشکل مواجه شده و از چرخه خارج می‌شوند.

وی از هماهنگی با سازمان نظام مهندسی برای احداث حدود ۷۵۰ واحد مسکونی خبر داد و گفت: نقشه اولیه واحدهای مسکن ملی توسط نظام مهندسی آماده شده و این واحدها برای قسمتی از ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط و اعضای تعاونی‌های مسکن برخی دستگاه‌ها و نظام مهندسی اختصاص می‌یابد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : فارس