تیم تروریستها در چنگال واجا/سنگ تمام برای روز خبرنگار
تیم تروریستها در چنگال واجا/سنگ تمام برای روز خبرنگار
آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه نماز جمعه اردبیل از اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری تروریست های اخیر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه نماز جمعه این هفته با قدردانی از وزارت اطلاعات کشور در دستگیری تیم تروریستها در ایام محرم گفت: اقدام وزارت اطلاعات جای قدردانی و تحسین دارد زیرا در صورت عملی شدن اهداف شوم تروریستها عده ای در ایام عزاداری دچار ناامنی می شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشورمان در سطح بسیار بالایی از اشراف بیرونی و داخلی قرار دارد و تروریست ها قبل از شروع به حرکت برنامه خود در عراق، ترکیه و نقاط دیگر در مشت انها بودند.

آیت الله عاملی در ادامه با تاکید بر ارج نهادن به خبرنگاران، روز خبرنگار را تبریک گفته و تاکید کرد: قلم خبرنگاران بشرط رعایت انصاف و حق و حقیقت مایه اصلاح جامعه و مسئولان خواهد بود.

وی با اشاره با قتل فجیع خاشقچی در سفارت عربستان در ترکیه آن را در سلب آزادی خبرنگار و بایکوت افشای حقایق برشمرد.

عاملی قشرخبرنگار را دیده بان جامعه و چشمان بیدار مردم برشمرد و گفت: اگاهی بخشی امرقدسی بوده و فرار، ترس یا ایجاد مانع در بیان حقایق مانع پیشرفت جامعه است.

وی گفت: برعکس حکومت های استبدادی که در سایه غفلت ملتشان، با خبرنگاران امین و صادق مشکل و مخالفت دارند؛ اماحکومت های ارمانی امنیت و ازادی خبرنگاران را امنیت خود برشمرده و امکان بیان شفاف و آزادی بیان را برایشان فراهم می کند.

عاملی کار سخت خبرنگاری را تحسین کرد و افزود: خبرنگاران در معرض خطراتی چون، مرگ، تحمیل سانسور و قلب حقیقت و یا زندان هستند، همانطوری که “شیرین ابوعاقله”خبرنگار امریکایی تبار مستقر در فلسطین که توسط اسرائیل ترور شد و مراسم تشییع آن را نیز هدف قرار دادند.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان ساخت: به گفته یکی از دیپلماتهای اروپایی، از تمام رسانه ها تعهد گرفته می شود بر علیه اسرائیل چیزی منعکس نشود!.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده