توسعه متوازن و همه جانبه برنامه اول کاری است
توسعه متوازن و همه جانبه برنامه اول کاری است
استاندار اردبیل گفت: توسعه همه‌جانبه و متوازن استان اردبیل همراه با رونق تولید، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال، در اولویت برنامه‌های کاری دولت مردمی در استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سیدحامد عاملی پیش‌ازظهر امروز در آیین تجلیل از خدمات استاندار سابق در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: دولت به‌دنبال تحقق مطالبات مردم در بخش‌های مختلف بوده و توسعه همه‌جانبه و متوازن استان اردبیل همراه با رونق تولید، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال، در اولویت برنامه‌های کاری دولت مردمی در استان خواهد بود.

وی افزود: اقدامات توسعه‌ای در حال اجرا در زمینه‌های راه‌آهن، بهسازی راه‌ها، تولید و اشتغال نیز در استان اردبیل تدوام یافته و در دولت مردمی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی با کمک بخش خصوصی قابل تحقق است

استاندار اردبیل با بیان این‌که برنامه‌های توسعه‌ای برای نیل به اهداف مدنظر به‌طور جد پیگیری می‌شود، ادامه داد: مطالبه مردم از مسؤولان ارائه خدمات بهینه، اشتغال‌زایی، تولید و تامین رفاه عمومی بوده که برای تحقق این مطالبات مردمی تلاشی جدی خواهد شد و در کنار آن همدلی و هماهنگی نیز لازم است.

عاملی بیان کرد: استان اردبیل برای توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیارد تومانی دارد که می‌توان با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی این میزان سرمایه‌گذاری را محقق کرد.

انتهای خبر/