تمام تلاش را برای رونق اقتصاد استان بکار خواهیم گرفت
تمام تلاش را برای رونق اقتصاد استان بکار خواهیم گرفت
ناصرعتباتی در اولین جلسه شورای عالی قضایی استان اردبیل گفت: با ترسیم نقشه راه توسط رهبری، تمام تلاش را برای رونق اقتصاد بکارخواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، ناصرعتباتی در اولین جلسه شورای عالی قضایی استان در سال ۹۹ که به‌منظور بررسی وضعیت استان و همچنین تبیین رویکردها و برنامه‌های آتی تشکیلات قضایی استان در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کار جهادی و اقدام انقلابی در خدمت‌رسانی به مردم باید فراتر از انجام وظایف و مسؤولیت‌های محوله باشد.

وی افزود: از اقدامات و عملکردهای مطلوب شورای قضایی استان در مدیریت و اتخاذ تدابیر لازم در سال گذشته در مواجهه با بحران‌ها و مسائل پیش آمده و از مسؤولان سازمان‌های تابعه از جمله اداره کل تعزیرات استان در تنظیم بازار، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در مدیریت امور در بحث شیوع ویروس کرونا و هماهنگی‌های لازم در اعطای مرخصی به زندانیان قدردانی می‌نمایم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در حل مشکلات مربوط به کشت صنعت مغان و اهالی آن همچنین از شوراهای حل اختلاف استان به دلیل ایجاد شوراهای تخصصی حل اختلاف در صنوف مختلف و راه اندازی شورای حل اختلاف در مناطق و بخش های مختلف استان در راستای ترویج فرهنگ صلح آزادی در جامعه و سایر اعضاء قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی استان در سال ۹۹ گفت: خوشبختانه در سال گذشته همه اهداف و برنامه‌های اجرایی و ابلاغی به دستگاه قضایی استان به صورت مطلوبی به سرانجام رسید و دستگاه قضایی استان اقدامات بسیار مطلوب و برتری در سطح کشور در تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و کاهش موجودی پرونده‌ها داشته است.

عتباتی تصریح کرد: امسال نیز با توجه به رویکرد کلی نظام و تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم رونق تولید و اشتغال، دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی استان همواره تمام تلاش و کوشش خود را به کار می‌بندد تا روند تولید و اشتغال در استان بیش از پیش محقق شود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به لزوم اقدام انقلابی و کار جهادی در خدمت‌رسانی و خدمت‌گزاری به مردم گفت: برای اقدام انقلابی و کار جهادی نباید تنها به انجام وظایف و مسؤولیت‌های محوله اکتفا کنیم بلکه به‌صورت کار شبانه روزی و بسیج‌گونه برای کسب رضایت‌مندی مردم که مسلما تقویت سرمایه‌های اجتماعی نظام را در پی دارد تلاش کنیم.

انتهای پیام/