تقارن محرم و روز خبرنگار؛بررسی ابعاد رسانه ای آن را می طلبد
تقارن محرم و روز خبرنگار؛بررسی ابعاد رسانه ای آن را می طلبد
محمودلیائی مدیر عامل شرکت ملی پست با تبریک روز خبرنگار تقارن آن با محرم را فرصتی برای بررسی ابعاد رسانه ای قیام کربلا دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
متن پیام وی به شرح زیر است:

سوگند به قلم و آنچه می نگارد

هفدهم مرداد سالروز شهادت مظلومانه‌ی خبرنگار باغیرت و وظیفه شناس محمود صارمی، یادآور مجاهدت های اصحاب خبر و رسانه در مسیر مقدس اطلاع‌رسانی به جامعه است.

تقارن روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و عاشورای حسینی، فرصت مناسبی است تا ابعاد این نهضت را از منظر رسانه نیز مورد توجه قرار دهیم.

بی تردید کربلا؛ امام حسین (ع) و حماسه عاشورا در ذات خود رسانه‌هایی ماندگار به عظمت و بلندای تاریخ خواهند بود، رسانه‌ای است که سراسر درس انسانیت و اخلاق مخابره و هرلحظه بر مخاطبانش از اقشار گوناگون افزوده‌و هیچ‌گاه محتوای بی‌بدیلش تکراری نمی‌شود.

امیدواریم به برکت این ایام، گامهای پسین رسانه های ما ذیل مفاهیم درخشانی همچون روشنگری، تبیین‌گری، مطالبه‌گری، صداقت و اخلاق حرفه‌ای هر روز با موفقیت های بیشتر همسو و همراه باشد.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه خدمتگذار«پست»؛ قدیمی ترین و بزرگترین نهاد ارتباطی کشور؛ برخود وظیفه می‌دانم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و پاسداشت روز خبرنگار، ضمن عرض خداقوت به همه اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، مراتب سپاس و قدردانی خود را از کوشش های مسئولانه این قشر فرهیخته اعلام نمایم.

قلمتان سبز و توانا، مانا باشید.
محمود لیائی

انتهای خبر/