تفاهمنامه همکاری تربیت بدنی سپاه و تیراندازی با کمان استان اردبیل امضا شد
تفاهمنامه همکاری تربیت بدنی سپاه و تیراندازی با کمان استان اردبیل امضا شد
در دیدار رئیس و مسئول روابط عمومی هیأت ورزشی تیراندازی با کمان و رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه استان اردبیل تفاهمنامه همکاری امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی آذرسلام، رئیس و مسئول روابط عمومی هیأت ورزشی تیراندازی با کمان استان اردبیل با سرهنگ پاسدار “شاهین زارع” مدیر تربیت بدنی سپاه استان اردبیل دیدار و تفاهمنامه ای امضائ کردند.

در این دیدار شاهین زارع مسئول سازمان تربیت بدنی سپاه استان اردبیل با استقبال از دیدار متولیان این هیئت ورزشی اظهار داشت: بسیج خود را موظف و ملزم به حمایت و تشویق از ورزش می داند و در این میان رشته تیراندازی با کمان از رشته های ورزشی مفرح و جذاب مخاطبان بوده و جایگاه خوبی در اذهان دارد.

شاهین زارع تیراندازی با کمان را رشته ای پر هزینه بر و کالای این ورزش را گران قیمت برشمرد و افزود: تبریت بدنی استان اردبیل در سطح داشته ها و ظرفیت موجود از این رشته ورزشی و مسابقات آن حمایت خواهد کرد.

رئیس سازمان تبریت بدنی سپاه استان در ادامه ضمن تحسین و قدردانی از حرکت ورزش تیراندازی با کمان استان اردبیل در راستای قدم برداشتن در مسیر تعامل و هم افزایی با دیگر سازمانها از جمله سپاه گفت: سپاه و بسیج از تمام رشته های و هیأت های ورزشی حمایت و از دیدار آنها استقبال می کند.

زارع وجود برخی راهکاریهای غلط و آسیب ها در برخی رشته ورزشی آن را مغایر با سلامتی روح و روان و جسم ورزشکار توصیف کرد و بر روشنگری و آگاهی ورزشکاران از آسیب های جسمی ناشی از روش های غیر اصولی تاکید کرد.

در ادامه این دیدار ” بهنام کمالی” مدیر مسئول نشریه “دو هفته نامه ساوالان سوزی” با قدردانی از اعلام حمایت تربیت بدنی سپاه استان اظهار داشت: ورزش تیراندازی با کمان از رشته های ورزشی دلخواه، حرفه ای و نوعی ورزشِ تمرین تمرکز بوده و نیاز به مساعدت دارد.

کمالی با اشاره به مشکلات عدیده این ورزش در گذشته و نبود و کمبود زیرساخت های آن؛ در وحله اول بر احیای این ورزش، ایجاد زیرساخت ها، تامین کالاهای آن و بر تربیت قهرمان در این رشته ورزشی و فعال شدن آن در تمام شهرستانهای دارای نمایندگی تاکید کرد.

 

وی حمایت مسئول تربیت بدنی سپاه و این دیدار را در مسیر تعالی ورزش تیراندازی با کمان دلگرم کننده توصیف کرد.

در پایان این دیدار تفاهمنامه همکاری بین تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) و هیأت ورزش تیراندازی با کمان استان اردبیل امضاء شد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام