تعیین تکلیف خودروهای بلاتکلیف در پارکینگ/برخورد قطعی با بی احترامی به مراجعین محاکم
تعیین تکلیف خودروهای بلاتکلیف در پارکینگ/برخورد قطعی با بی احترامی به مراجعین محاکم
رئیس کل دادگستری استان اردبیل برای تعیین تکلیف وسایط نقلیه بلاتکلیف و انباشتی در کف پارکینگ های سطح شهر دستور اکید داد.

به گزارش آذرسلام، دومین جلسه شورای حفظ حقوق شهروندی در سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولان قضایی استان برگزار شد.

قاضی مظفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و دبیر شورای حفظ حقوق شهروندی در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت موجود در خصوص حقوق شهروندی در حوزه های مختلف از جمله وضعیت کلانتری ها، اشتغال و کارآفرینی در زندان ها و پارکینگ های سطح شهر از حیث انباشت وسایط نقلیه بلاتکلیف ارایه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت و شان انسانی بر رعایت بیش از پیش حقوق افراد در مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی تاکید کرد و گفت: بر اساس آموزه های دینی و اسلامی که همواره بر احترام به حقوق انسانی در هر مقام و موقعیتی اهمیت داده شده است، تصریح کرد: هر گونه تحقیر و خوار کردن افراد بر اساس موازین شرعی و قانونی خلاف بوده و در صورت مشاهده، با هرگونه موارد تخلف به صورت جدی برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با ورود به بحث وضعیت پارکینگ های سطح شهر و انباشت خودروهای توقیفی که موجب تضییع حقوق مردم می شود، به دادستان های حوزه های قضایی دستور داد تا نسبت به تعیین تکلیف فوری و سریع خودروهای بلاتکلیف دستورات قضایی لازم را صادر کنند.

**پیام رئیس کل دادگستری استان به مناسبت هفته دولت

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا – احزاب ؛ ۲۳

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز در راه تعالی میهن اسلامی و نیز در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را به یاری خداوند تعالی فراهم آوریم.
این هفته‌ فرصت مغتنمی‌ است برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت مردم را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد استان دارالارشاد و دارالامان اردبیل تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز کسب موفقیت در تمام شئون زندگی را ازخداوند متعال مسئلت می کنم.

انتهای خبر/