تصویب لایحه منطقه آزاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد
تصویب لایحه منطقه آزاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: لایحه منطقه آزاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از تسنیم، صدیف بدری نماینده مردم نیر، نمین، سرعین و اردبیل در مجلس،  اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه لایحه منطقه آزاد اردبیل در کمیسیون امور زیربنایی و کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.

وی با بیان این که به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در جلسات این دو کمیسیون حضور یافته و از حق استان اردبیل دفاع کردم،  افزود: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا شاهد تصویب نهایی مصوبه مجلس دهم در مجمع تشخیص مصلحت نظام باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد:  مناطق آزاد فرصت شکوفایی اقتصادی و تبادلات تجاری را فراهم می‌سازد و لازم است نگاه عدالت محوری برای تمام استان‌ها حاکم شود.

بدری تصریح کرد: استان اردبیل به عنوان یک استان مرزی و دارای مرزبانان غیور است که مشکلات بیکاری گریبان‌گیر جوانان منطقه شده که در صورت تصویب منطقه آزاد تجاری برای استان اردبیل قطعا اشتغال و رونق اقتصادی برای مردم منطقه به ارمغان خواهد آمد.

وی از پیگیری‌های کلیه اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل و عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قدردانی کرد و ادامه داد: لایحه منطقه آزاد اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای خبر/