تصمیمات خوبی برای استان مرزی اردبیل گرفته شده است
تصمیمات خوبی برای استان مرزی اردبیل گرفته شده است
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امروز پلیس محبوبیت اجتماعی داشته و پیشتاز و پیشقدم در خدمات‌رسانی شایسته به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی آذرسلام، سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ناجا به استان اردبیل به لحاظ مرزی بودن و ضرورت تامین امنیت این خطه از ایران اسلامی، نگاه و توجه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: جلسات متعددی در سطح ناجا در خصوص استان اردبیل تشکیل و بازخوردهای مثبت آن در آینده مشخص و قابل لمس خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری افتخاری مقدس و ارزشمند برای پلیس است، افزود: امروز در سایه حمایت‌های معظم له از ناجا، پلیس محبوبیت اجتماعی داشته و پیشتاز و پیشقدم در خدمات‌رسانی شایسته به مردم است.

فرمانده ناجا با اشاره به ایام کرونایی و دست به گریبان بودن مردم با این بیماری منحوس و کشنده، بیان کرد: اجرای بخش عمده‌ای از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بر عهده نیروی انتظامی و کادر ایثارگر و جانفشان درمانی بوده که به حول و قوه الهی این مصوبات به صورت هدفمند اجرا می‌شود.

سردار اشتری از هماهنگی، همدلی، همگامی و تعامل شایسته اعضای شورای تامین استان اردبیل و حمایت‌های شخص امام جمعه از ماموریت‌های پلیس و از همه مهمتر مشارکت و همکاری مردم قدردانی و این مولفه‌ها را ضامن پایداری و ثبات امنیت استان ولایتمدار و حسینی استان اردبیل دانست.

لزوم اتخاذ رویکردهای پیشگیرانه از جرائم سایبری در جامعه

آیت الله سید حسن عاملی نیز در این دیدار، ضرورت احساس امنیت چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: احساس امنیت، اهمیت فوق العاده‌ای داشته و بستر را برای تربیت نسل سالم، پویا و کارآمد می کند.

وی با اشاره به گستردگی، پیچیدگی و تنوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی، افزود: امروز بیشترین بستر برای ارتکاب جرم در فضای مجازی فراهم شده لذا ضرورت دارد تا اقدامات مقتدرانه، کنترلی و صیانتی بر فضای مجازی با تکیه بر توانمندی و تخصص نیروها تشدید و رویکردهای پیشگیرانه از جرائم سایبری اتخاذ شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ترویج و توسعه معنویات و زیر ساخت‌های اعتقادی در ناجا و زیبندگی پلیس به اخلاقیات به‌عنوان یک اصل در نیروی انتظامی مطرح است، تصریح کرد: یکی از مولفه‌هایی که سلامت و امنیت جامعه را تضمین و آسیب‌های اجتماعی را به حداقل ممکن می‌رساند، تعامل هدفمند ناجا با آموزش و پرورش و پیگیری اقدامات حوزه فرهنگ‌سازی منطبق با اصول و مبانی دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم که جامعه در شرایط فعلی با آن درگیر است را مواد مخدر و اعتیاد عنوان کرد و گفت: اقدامات پلیس و مرزبانان اردبیل در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مطلوب و ارزشمند است.

انتهای خبر/