تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده های امر به معروف در اردبیل
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده های امر به معروف در اردبیل
حجت الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان گفت: اشاعه امر به معروف و نهی از منکر عین قانون و همه باید تبعیت کرده و شعب ویژه رسیدگی در این خصوص تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، همایش ائمه جماعات و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی با حضور رئیس کل دادگستری استان در محل دادگستری استان برگزار شد.

حجت الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این همایش با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر ، به تشریح اهمیّت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات موکد در دین مبین اسلام و از موضوعات جدّی در بیانات مقام معظم رهبری است.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه یکی از اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دادگستری استان هستند گفت: یکی از مطالبه های جدّی مردم برآورده شدن انتظارات در خصوص اصلاح جامعه مطابق با شریعت اسلامی است که متاسفانه در این خصوص اهمال کاری شده است و باید سریعاً این کم کاری ها جبران شود.

حجت الاسلام کثیرلو با بیان اینکه دادگستری استان در راستای اجرای قانون اقدامات بسیار خوبی داشته است گفت: یکی از اقدامات انجام گرفته در دادگستری استان تشکیل شعب ویژه رسیدگی مربوط به پرونده های امر به معروف و نهی از منکر به منظور رسیدگی خارج از نوبت و فوق العاده به این پرونده هاست.
وی افزود: همچنین دفتر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دادگستری استان فعّال بوده و مطابق با قانون به امورات مرتبط با این موضوع می پردازد.
وی در پایان اظهار داشت: سالم ترین و پرکارترین نیروها در دادگستری استان است که شبانه روزی و جهادگونه در راستای گسترش عدالت و امنیّت در جامعه تلاش می کنند که جا دارد از زحمات متعهدانه و خالصانه قضات و کارمندان تشکیلات قضایی استان قدر دانی شود.

انتهای خبر/