تشکیل ستاد ملی سیاستگذاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در هیات دولت تصویب شد
تشکیل ستاد ملی سیاستگذاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در هیات دولت تصویب شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تصویب تشکیل «ستاد ملی سیاستگذاری اردبیل» با موضوع رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در هیات دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، حسن محمدی ادیب گفت: براساس اعلام وزیر میراث‌فرهنگی، تشکیل «ستاد ملی سیاستگذاری اردبیل» در هیات دولت تصویب شد.

 

او افزود: این ستاد با ماموریت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط با رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو و به ریاست وزیر میراث‌فرهنگی تشکیل می‌شود.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یکی از درخواست‌های اصلی استان بود که با پیگیری‌های انجام شده و با تلاش وزیر میراث‌فرهنگی نهایتا روز یکشنبه ۴ تیرماه تشکیل این ستاد در هیات دولت رای آورد.

 

محمدی ادیب ادامه داد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یک رویداد بین‌المللی است که اردبیل به عنوان نماینده کشور می‌تواند در معرفی گردشگری کشور تاثیرگذار باشد و با تشکیل ستاد ملی می‌توانیم در فرصت باقی مانده از ظرفیت دستگاه‌های مرتبط در سطح ملی به منظور برگزاری برنامه‌ها، معرفی ظرفیت‌ها و بهره‌برداری حداکثری در جهت توسعه استان استفاده کنیم.

 

او افزود: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در اردیبهشت ماه با حضور مقامات ملی، سفرای کشور‌های عضو اکو و نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی به نحو شایسته برگزار شد و در مهرماه سال جاری نیز اردبیل میزبان نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو خواهد بود.

 

انتهای خبر/