تشدید برخورد پلیس با رانندگان مخاطره آمیز و پر خطر
تشدید برخورد پلیس با رانندگان مخاطره آمیز و پر خطر
سرهنگ سیدحجت فتاحی رییس پلیس راهوراستان اردبیل باارائه آمار برخورد پلیس بارانندگان مخاطره آمیز ضمن هشدار از برخورد و معرفی این رانندگان به مراجع قضایی خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل سرهنگ سید حجت فتاحی در تشریح این خبر گفت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد۲۲۳نفراز رانندگانی که رفتارهای پر خطر،حرکات مارپیچ در سطح معابر شهری انجام می دادند به علت اخلال در نظم ترافیکی ضمن اعمال قانون خودروی آنان برابر مقررات توقیف وراننده علاوه بر معرفی به مراجع قضایی جهت انجام سنجشی سلامت روحی و روانی و رفتاری به پزشکی قانونی معرفی شده اند.
سرهنگ فتاحی ضمن اخطار جدی به مخلان امنیت ترافیکی با بهره گیری از خودرو هشدار داد: انتظار می رود مسئولین و سازمانهای مربوطه نیز در تامین و تهیه فضای کنترل شده در قالب پیست موتور سواری واتومبیل رانی اقدام کنند تا جوانان هیجانجو جهت تخلیه انرژی خود به این مراکز راهنمایی شوند.
این مسئول انتظامی عنوان کرد: نبود پیست موتور سواری واتومبیل رانی باعث شده بعضی از جوانان هیجان جو انرژی خود را با بهره گیری از خودرو در خیابانها وجاده ها تخلیه کنند.

*اختیاری بودن شرکت در کلاسهای آموزش نظری برای متقاضیان اخذ گواهینامه در آموزشگاه های رانندگی
همچنین سرهنگ سید حجت فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متقاضیان اخذ گواهینامه در آموزشگاه های رانندگی در صورتی که تمایل به شرکت در کلاسهای نظر ی نداشته باشند می توانند بدون شرکت در کلاسهای نظر ی نسبت به ثبت نام در آموزشگاه ها اقدام کنند.
سرهنگ فتاحی عنوان کرد: مدیران آموزشگاههای رانندگی موظفند براساس درخواست هنر آموز مبنی بر شرکت یا عدم شرکت در کلاس آموزش نظری نسبت به ثبت نام آنان اقدام کنند.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تولیدی