ترویج مصرف مشروبات الکلی با هدف کاهش هوشیاری جوانان!
ترویج مصرف مشروبات الکلی با هدف کاهش هوشیاری جوانان!
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: علل گرایش به مصرف مشروبات الکلی نیازمند بررسی دقیق است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، رضا قاسمیان در جلسه پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی افزود: با توجه به اهداف تهاجم فرهنگ غربی مبنی بر کاهش آگاهی در بین جوانان، تبلیغ مصرف مشروبات الکلی در راستای کاهش هوشیاری انجام می شود.


وی بیان کرد: باید با ریشه یابی منطق و علت گرایش جوانان به سمت مصرف مشروبات الکلی در کنترل و جلوگیری از این آسیب اجتماعی اقدام شود.


معاون استاندار اردبیل اظهار کرد: ورود به مصرف مشروبات الکلی مقدمه مصرف مواد دیگر و بروز سایر آسیب های اجتماعی بوده و باید با اقدامات پیشگیرانه زمینه چنین مشکلاتی برچیده شود.


قاسمیان گفت: پیشگیری از عادی انگاری این منکرات در جامعه و کنترل مرزها و جلوگیری از دسترسی به مشروبات الکلی از دیگر اقداماتی است که در این راستا باید تشدید شود.


مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به نقش اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی در پیشگیری و کنترل این آسیب اجتماعی خواستار همکاری مدیران رسانه ها و فضای مجازی در این راستا شد.


رضوان باقلاچی تولید فیلم ، استفاده از نتایج علمی و تجارب اساتید و نخبگان و برگزاری نشست های تخصصی با موضوع پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی را از جمله برنامه های مهم برای کنترل مصرف مشروبات الکلی در جامعه دانست.


در این جلسه نمایندگان دستگاههای مرتبط اقدامات و پیشنهادات خود را در راستای کنترل و کاهش مصرف مشروبات الکلی در جامعه ارائه کردند.

انتهای خبر/