تدفین پیکر سرباز وظیفه شهید “رامین سروی” در اصلاندوز+تصاویر
تدفین پیکر سرباز وظیفه شهید “رامین سروی” در اصلاندوز+تصاویر
مراسم تدفین پیکر سرباز وظیفه شهید رامین سروی در زادگاهش اصلاندوز از توابع اردبیل انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از فارس، پیکر شهید«رامین سروی» پیش از ظهر امروز با حضور پرشور مردم استان، عشایر غیور شهرستان اصلاندوز، امامان جمعه پارس آباد و اصلاندوز، فرماندهان مرزبانی، انتظامی و تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان، تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

این شهید ۱۹ ساله اهل اصلاندوز مغان و سرباز مرزبانی بود که سه روز پیش در حین انجام ماموریت مرزبانی و حفاظت و حراست از خاک پاک وطن در مناطق مرزی آذربایجان غربی، حین پایش مرز و انجام وظیفه دچار جراحت شدیدی شده و در یکی از بیمارستان‌های تهران به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز در این مراسم، آرامش و امنیت کنونی کشور را حاصل ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور با ایثار و هوشیاری کامل در مقابل هرگونه اقدامات خصمانه دشمنان ایستاده‌اند تا ما شاهد آرامش و امنیت در جامعه باشیم.

وی افزود: غیرت و شجاعت عشایر زبانزد عام و خاص است و این شهید بزرگوار نیز افتخاری برای عشایر استان است.

امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: عشایر غیور همواره ثابت کرده‌اند که در خط مقدم دفاع از خاک ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور دارند.

هم‌چنین آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی شهادت این سرباز دلاور مرزبانی را تسلیت گفت.

در متن پیام چنین آمده است: «با کمال تاسف و تاثر، ناباورانه خبردار شدیم که فرزند خطه شهیدپرور مغان، فرزند عشایر پرافتخار استان اردبیل، جوان غیور اصلاندوزی جناب آقای رامین سروی به جرم دفاع از خاک میهن، امنیت ملت و تمامیت ارضی کشور به دست تروریست‌های ناپاک مستظهر به حمایت‌های مالی و نظامی آمریکا در حال مرابطه و مرزداری از کشور اسلامی به شهادت رسید. او را فرزند خودم می‌دانم و در غم بازماندگان مخصوصاً در غم پدر و مادر آن عزیز از دست رفته غمگسارم.

این ضایعه مؤلمه را به طائفه و ایل آن جوان عزیز جنت مکان، خلد آشیان و مخصوصاً به خانواده و پدر و مادر قهرمان‌پرور آن شهید والامقام تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و عنایات خاصه خداوندی و حشر با معصومین(ع) را برای این جوان برومند از خداوند متعال مسالت دارم.»

دلجویی فرمانده مرزبانی استان از پدر شهید رامین سروی

انتهای خبر/