تجلیل عاملی از رتبه دوم کنکور سراسری علوم تجربی
تجلیل عاملی از رتبه دوم کنکور سراسری علوم تجربی
آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل از رتبه دوم رشته علوم تجربی کنکور سراسری اهل اردبیل تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از روابط عمومی دفتر اطلاع رسانی امام جمعه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در مراسم تجلیل از پارسا فتحی رتبه دوم کنکور رشته تجربی در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار داشت: نخبگان علمی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ثروت یک کشور هستند و کسانی که استعداد دارند می‌توانند بزرگ‌ترین سنگرها را فتح کنند.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری علم در دنیا تا کدام مرز پیش رفته برای جلو بردن از آن مرز ما باید تمام تلاش خود را به کارگیریم که این آرمانی‌ترین فکر در دنیای علمی است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: در اردبیل استعدادهای بالقوه‌ای ظهور پدیدار می‌شود که باید تمام سعی و تلاش خود را برای صیانت از مفاخر و استعدادهای علمی به‌کارگیریم.

عاملی ادامه داد: کشورها به مفاخر و شخصیت‌های بزرگ برای رسیدن به غرور ملی کشورشان نیاز دارند و این مهم اهمیت مسئله را نشان می‌دهد که چرا به دنبال ربودن مفاخر و شخصیت‌های مهم کشورمان هستند تا این شخصیت‌ها را به نام کشور خودشان تمام کنند.

وی تصریح کرد: از کسانی که در سرنوشت بشر خدمت بزرگی داشته‌اند باید پاسداری و صیانت شوند تا جریان نفیس الگوسازی راه بیفتد، چرا که نخبه‌های علمی جامعه جزو مهم‌ترین اشخاص به حساب آمده و حرمت و احترام دارند و بنده نیز از هر جوانی که احساس می‌کنم که شایستگی دارد حمایت کرده و بر خود یک فریضه می‌دانم تا از چنین شخصیت‌های تجلیل و قدردانی به عمل آید.

پارسا فتحی، رتبه برتر کنکور اردبیلی نیز در ادامه اظهار کرد: توصیه بنده به کنکوری‌ها این است که پیوستگی در درس خواندنشان داشته باشند تا از شکستگی‌ها و پستی‌ها و بلندی‌ها بتوانند گذر کنند و زمان و تلاش کافی برای تحقق اهداف مورد نظر داشته باشند که در این زمینه خانواده و اطرافیان نقش مهمی در شکوفایی استعداد نخبگان علمی دارند.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تسنیم