تا پایان کرونا در کنار مردم خواهیم ماند
تا پایان کرونا در کنار مردم خواهیم ماند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه و بسیج استان اردبیل تا پایان بیماری کرونا از طریق تیم‌های محله‌محور در کنار مردم خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سردار غلامحسین محمدی اصل در دیدار با امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: سپاه و بسیج استان اردبیل تا پایان اپیدمی کرونا با تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های بهداشتی، واکسیناسیون، ضدعفونی معابر و اماکن و نظارت بر قرنطینه خانگی افراد از طریق تیم‌های محله‌محور در کنار مردم خواهند بود.

وی افزود: از روزهای اول شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی بسیج و پایگاه‌های مقاومت پای کار بوده‌اند و در موج پنجم شیوع کرونا نیز در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ایفای نقش می‌کنند.

 

فرمانده سپاه استان اردبیل در دیدار با خانواده شهید مرحمت خدایی بیان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی ارزنده برای جوانان بوده و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز اگر از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل نکنیم و آنها را به ورطه فراموشی بسپاریم، دشمن از این مهم استفاده کرده به انقلاب ما ضربه سختی وارد خواهد کرد.

محمدی اصل ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والامقام خدایی تاکید کرد: امروز ادامه راه شهیدانی امثال مرحمت خدایی وظیفه همه ماست و هدف اصلی دشمنان کشور نیز فراموشی فرهنگ ایثار در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده‌هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای همه ما است.

وی بیان کرد: شهدای والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند و خدمت به خانواده شهدا بزرگداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که همواره حافظ امنیّت، اقتدار و استقلال کشور است.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی، نقش کلیدی و بنیادین در راستای حفظ نظام و انقلاب و تمامیت ارضی کشور دارد به‌طوری‌که به فرموده امام خمینی(ره) «اگر سپاه نبود،کشور هم نبود».

امام جمعه پارس آباد اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار شاکریم که انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار به کشورهای بسیاری صادر شده و الگویی برای آزادگان جهان شده است.

وی عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی را از برکات خون شهدای بزرگوار دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی در مقابل تمام توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی مرهون خون شهدا است.

گفتنی است؛ شهید مرحمت خدایی متولد ۱۳۴۷ در روستای عمارت شهرستان انگوت دیده به جهان گشوده و بعد از گذراندن تحصیلات در هنرستان شهید باهنر اردبیل اعزام جبهه‌های جنگ حق علیه باطل می‌شود و نهایتا در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه الوند رود به شهادت می‌رسد.

انتهای خبر/