تاکید بر نظارت بیشتر تعزیرات بر بازار
تاکید بر نظارت بیشتر تعزیرات بر بازار
جلسه شورای قضایی استان به ریاست حجت الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در محل اداره کل تعزیرات حکومتی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از روابط عممی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با تشریح وظایف و رسالت های اداره کل تعزیرات حکومتی، نقش این اداره را در برخورد با سودجویان، متخلفان و بر هم زنندگان نظم اقتصادی مهم بر شمرد و اظهار داشت: مسلما اقدامات و عملکرد های این اداره به ویژه در نظارت و برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و عدم ایفای تعهد وارد کنندگان در قبال ارز در ثبات بازار بسیار اثر بخش است.

وی در ادامه ارتقاء مکارم اخلاقی در مجموعه ها را از مهمترین عوامل موثر در سالم سازی سازمان ها و ادارات دانست و افزود: در این خصوص واحد های فرهنگی ادارات بایستی اقدامات شاخص و مهمتری داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان بر لزوم اجرای سند تحول قضایی تأکید و تصریح کرد: عمل بر اساس سند تحول قضایی از مهمترین رویکرد و اهداف دستگاه قضایی استان که برای اجرایی نمودن هر چه بهتر آن با تمام توان تلاش می شود.

پیگیری تخصیص منابع استانی مصوب سفر ریاست معظم قوه قضاییه وقت و لزوم هماهنگی بین سازمان های قضایی تابعه از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان بود.

در ادامه این جلسه اعضای شورای قضایی استان به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مربوطه پرداختند.

انتهای خبر/