بیانیه بسیج ادارات و کارمندان اردبیل بدنبال اهانت به ساحت پیامبر اسلام
بیانیه بسیج ادارات و کارمندان اردبیل بدنبال اهانت به ساحت پیامبر اسلام
بسیج ادارات و کارمندان در خصوص اهانت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، بسیج ادارات و کارمندان در خصوص اهانت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام بیانیه  صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اساس دین اسلام، توحید و پایه توحید، نفی هرگونه استکبار و شرک به خدای یگانه است. در نتیجه هرمستکبر و نفس سرکشی با چنین دینی سازگاری ندارد. بنابراین انسان ها و حکومت هایی که بر پایه کفر و خوی استکباری تربیت و تشکیل یافته اند، مسلماً رفتارهای ناشی از آن تفکر مذموم  مثل توهین به نبوت و پیامبر عظیم الشأن اسلام را ازخود نشان خواهند داد و رییس جمهور فرانسه هم با نفس تربیت شده در جامعه الحادی و به پیروی از سیاست های استکباری غرب و صهیونیسم، اقدام شنیع حمایت از توهین به پیامبر را مرتکب شده و به این رفتار جاهلانه و کفرآلود خود ادامه می دهد.

سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی که توسط نظریه پردازان صهیونیسم طراحی و توسط حکومت های استعماری و استکباری مدیریت و اجرا می شود، دسته ای از مسلمانان جاهل به اساس اسلام اصیل محمدی(ص) را هم پرورش داده اند تا با تمسک به رفتارهای خشن و مغایر با احکام اسلامی این افراطیون، سیاست اسلام ستیزی را گسترش دهند.

از طرف دیگر بروز و ظهور افول زودهنگام فرهنگ و تمدن ساختگی صهیونیسم و استکبار جهانی، سردمداران این تفکر مثل مکرون را بر آن داشته تا با تمسک بر ریسمان پوسیده تاکتیک اسلام هراسی چند صباحی در حکمرانی مستکبرانه خود باقی بمانند، اما بدانند که دیری نخواهد پایید که رژیم و تفکر الحادی آنها با نور اسلام ناب محمدی(ص) متزلزل شده و به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

 

(( والحمدالله الذی مَنّ علینا به محمد نبیه(ص) دونَ الاُمم الماضیه و القرون السالفه.))

سپاس  خدایی را که برما منت نهاد به وجود محمد(ص) در میان امت های گذشته و قرون سپری شده.

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل

انتهای خبر/