به نام رفتگر استخدام و پست گرفته اند!
به نام رفتگر استخدام و پست گرفته اند!
محمود صفری شهردار اردبیل گفت: به نام رفتگر با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و دکترا در اردبیل جذب شده‌اند و هم‌اکنون مشغول به فعالیت‌ در بخش‌های دیگرند.

به گزارش آذرسلام، هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با حضور شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل برگزار شد و شهردار در این جلسه از واقعیت‌های استخدام در این مجموعه پرده برداشت.

محمود صفری شهردار اردبیل در این جلسه اظهار داشت: برخی از ایرادات و نواقص‌ها در استخدام‌های شهرداری در ارتباط با جذب رفتگر وجود دارد به طوری برخی افراد به نام رفتگر با تحصیلات دانشگاهی کارشاسی ارشد و دکترا در اردبیل جذب شده‌اند و هم‌اکنون مشغول به فعالیت‌ در بخش‌های دیگر هستند.

شهردار اردبیل ادامه داد: ساماندهی کارگران خدمات شهری برای حل مسئله اولویت اساسی است و در این زمینه در نحوه ارائه خدمات در مناطق مختلف با کم و کاستی‌هایی مواجه هستیم.

صفری افزود: دسترسی به قسمت‌هایی از سایت شهرداری غیرمعقول است، به طوری که به خاطر عدم شفافیت در سال‌های گذشته بیش از ۵۵۰ نفر روی کار آمده‌اند که با بروزرسانی سایت تمامی شهروندان در جریان تمام جزئیات و برنامه‌های شهرداری قرار خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: در طول ۴۵ روز گذشته اعتباری در حدود ۵۰ میلیارد تومان در شهرداری اردبیل هزینه و مطالبات پیمانکاران پرداخت شده که نیاز است با پرداخت به موقع حقوق کارگران شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

شهردار اردبیل افزود: با توجه به در رکود ماندن ۶ ساله طرح تفصیلی شهرداری انتظار داریم این پروژه در ۵ ماه آینده آماده‌سازی شود.

در ادامه بهروز اسکندرپور، عضو شورای شهر اردبیل نیز اظهار کرد: امیدواریم به شرایطی برسیم که هر روز کار فرهنگی در اردبیل انجام یابد چرا که انتظار شهروندان در حوزه فرهنگ و توجه به این مقوله بسیار ارزشمند و مهم است.

وی تصریح کرد: انتظار داریم بازار آهن فروشان و ترمینال انتقال یابد تا شاهد احداث فضای سبز در این نقاط برای افزایش سرانه فضای سبز اردبیل که کمتر از میانگین کشوری است، باشیم.

“حق رفتگران زحمت کش هست که دراین سهمیه استخدامی جذب شهرداری شوند نه کسانی که حتی به این زحمتشکان هم رحم نکرده اند “.

انتهای خبر/