بهره‌برداری از فاز اول آبرسانی به نمین و عنبران/۳۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تامین شد
بهره‌برداری از فاز اول آبرسانی به نمین و عنبران/۳۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تامین شد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۶ میلیارد تومان بودجه لازم برای فاز دو پروژه آب‌رسانی نمین و عنبران تامین شد.

به گزارش آذرسلام، علی نیکزاد پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از فاز اول آب‌رسانی به نمین و عنبران اظهار کرد: در تماس با سازمان برنامه و بودجه کشور و هماهنگی‌های انجام شده، ۳۶ میلیارد تومان بودجه لازم برای فاز دو پروژه آب‌رسانی نمین و عنبران تامین شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: از تمامی زحمت‌کشان این پروژه تشکر می‌کنم و امید دارم با تامین بودجه، مسؤولان پیگیر تخصیص سریع آن باشند تا فاز دوم آب‌رسانی به نمین و عنبران در دهه‌ی فجر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

برای پیگیری تأمین اعتبار پروژه‌های آبرسانی در کنار مسؤولان هستیم

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: از سال ۹۵ و در سفر ریاست جمهوری، حدود ۵۰ میلیارد تومان برای این امر مصوب شد و در نهایت با تلاش مسؤولان آب منطقه‌ای شاهد بهره‌برداری از این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه وحدت ارزشمند است و برای پیگیری تأمین اعتبار پروژه‌های آبرسانی در کنار مسؤولان هستیم، افزود: در کل استان در بحث آب با مشکلات جدی مواجه هستیم و خوشبختانه در دولت کارآمد و با حضور دکتر محرابیان امیدواری بیشتری در ارتباط با رفع چالش‌های پیش روی آب استان داریم.

پروژه آب‌رسانی به نمین و عنبران بودجه نداشت

عباس جنگی مرنی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل نیز در آیین بهره‌برداری از فاز اول آب‌رسانی به نمین و عنبران تصریح کرد: همت ویژه نمایندگان استان، استاندار و همکاران بنده موجب شد تا مانع عدم تخصیص بودجه از راه پروژه برداشته شود.

وی افزود: امروز با تلاش شبانه‌روزی، پروژه ۱۲ کیلومتری آب‌رسانی به نمین و عنبران افتتاح شد و برای فاز دوم نیز نیازمند همت مجدد هستیم تا بودجه لازم تامین گردد.

گفتنی است؛ فاز اول طرح آب‌رسانی به نمین و عنبران در قالب پروژه مجتمع وحدت با اعتبار بالغ بر ۴۲۵ میلیارد ریال با حضور نمایندگان و مسؤولان استانی به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای خبر/