بسیجیان در دفاع از حریم و حرم اهل بیت(ع) ‌نقش‌آفرینی‌های بسیاری داشته‌اند
بسیجیان در دفاع از حریم و حرم اهل بیت(ع) ‌نقش‌آفرینی‌های بسیاری داشته‌اند
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: بسیجیان در دفاع از حریم و حرم اهل بیت(ع) ‌نقش‌آفرینی‌های بسیاری داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین محبی ظهر امروز در رزمایش اقتدار بسیج به مناسبت هفته بسیج در سالن رضازاده اردبیل اظهار داشت: همزمان با چهل سالگی انقلاب،‌ این دوران گام دوم انقلاب نامگذاری شد که بی‌تردید بسیج در این ایام نقش بسیار بالایی در تحول‌آفرینی داشت.

 

وی بیان کرد: پیاده‌سازی برنامه‌های بسیج در دو بخش موضوعی و جغرافیایی در نظر گرفته شده که این مهم می‌تواند تمدن نوین اسلامی را محقق کرده و در عرصه گام دوم انقلاب، مسئله خودسازی، خودباوری، تمدن‌سازی و در عرصه جغرافیایی نیز تسری به کل جهان خواهد بود.

 

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: بسیج در گام اول انقلاب سرفرازانه برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد و بی‌تردید هیچ جریان و عملیاتی در کشور نیست که بدون حضور بسیج باشد و حتی شهدای والامقام کشورمان نیز عمدتاً جزو اقشار بسیجی بودند.

محبی تصریح کرد: نقش بسیج برای خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان، بسیار حائز اهمیت است، به طوری که بسیجیان در دفاع از حریم و حرم اهل بیت(ع) نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: بسیج توانسته با بازخوانی، بازآفرینی و بازسازی سند اعتلای بسیج  آماده برداشتن گام‌های بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

 

وی اظهار کرد: تکیه به توان داخلی از جمله فعالیت‌های اجتماعی در برنامه‌های بسیج است و در این راستا تلاش برای آگاهی‌بخشی به مردم توسط بسیج جزو اولویت‌های اساسی است که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و در تلاش هستیم در این راستا موفق عمل کنیم.

 

انتهای خبر/